For more variations of this image please visit my portfolio

در فرهاد اکسچنج یاد بگیرید که چگونه از رمز ارز خود محافظت کنید.

پاسخ به سوالات متداول پیرامون ارز دیجیتال در فرهاد اکسچنج – کلیک کنید.

انتخاب صرافی مطمئن

قبل از آنکه حتی یک دلار سرمایه گذاری کنید، در مورد صرافی های ارز دیجیتال به طور کامل اطلاعات کسب کنید. این پلتفرم ها بستری را برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال فراهم می کنند. قبل از انتخاب صرافی تحقیق کنید و با سرمایه گذاران باتجربه مشورت کنید.

ذخیره سازی امن ارز دیجیتال

اگر رمز ارز خریداری می کنید، باید آن را به درستی ذخیره کنید. می توانید آن را در صرافی یا کیف پول دیجیتالی مطمئن ذخیره کنید. انواع مختلفی از کیف پول وجود دارد که هر کدام مزایا، الزامات فنی و امنیتی خاص خود را دارند. همانند صرافی ها، قبل از سرمایه گذاری باید گزینه های ذخیره سازی خود را بررسی کنید.

توضیح انواع کیف پول در مجموعه جلسات آموزشی فرهاد اکسچنج – کلیک کنید.

متنوع کردن سبد سرمایه گذاری

متنوع سازی سبد سرمایه گذاری، کلیدی برای هر استراتژی خوب سرمایه گذاری است. به عنوان مثال تمام پول خود را بیت کوین نخرید، آن هم به این دلیل که بیت کوین تنها نامی است که می شناسید. هزاران گزینه وجود دارد و بهتر است سرمایه گذاری خود را بین چندین ارز تقسیم کنید.

برای نوسانات آماده شوید

آموزش حفظ امنیت ارزهای دیجیتال در فرهاد اکسچنج!

بازار رمز ارزها یک بازار بی ثبات است. بنابراین برای فراز و نشیب ها آماده باشید. نوسانات چشمگیری در قیمت ها مشاهده خواهید کرد. اگر تحمل این نوسانات را ندارید، ارز رمزنگاری شده برای شما انتخاب عاقلانه ای نخواهد بود. ارز رمزنگاری شده هنوز در مراحل ابتدایی راه است. سرمایه گذاری در مورد چیزهای جدید چالش هایی به همراه دارد، بنابراین آماده باشید. اگر قصد مشارکت در این بازار را دارید، تحقیق کنید و برای شروع کمی محافظه کارانه سرمایه گذاری کنید.

منبع
وبلاگ ما را دنبال کنید.

پاسخی بگذارید