ارز های رمز نگاری شده در سال جاری ۲۲۰ درصد افزایش قیمت  داشته اند.

بیت کوین پس از طی  روند مشابه از اواسط ماه فوریه و حداقل یک بار در ماه افزایش یافته است. این ارز رمز نگاری شده برای اولین بار در سال جاری و در اوایل ماه فوریه در بالاترین حد قیمت خود قرار گرفت.

بیت کوین پس از افزایش قیمت  در دو روز گذشته، بالاتر از حد بالای گروه ویرا قرار گرفت، که بیانگر روند بالا و یا پایین آن می باشد. این حرکت نشان می دهد که افزایش شدید می تواند گواهی بر این باشد که توکن به خرید و فروش بالای حد مجاز خود ادامه خواهد داد.

بیت کوین یک روند مشابه از اواسط ماه فوریه دنبال میکند و از همان زمان حداقل یک بار در ماه هر ساله افت می کند. این ارز رمز نگاری شده برای نخستین بار در اوایل ماه فوریه، بالاتر از حد بالای گروه خود قرار گرفت وبه زودی به نقطه اوج سالانه خود می رسد. این اتفاق دوباره در اواسط ماه ژوئن رخ داد و بیت کوین تنها سه روز بعد از آن به ۱۳۸۹۲ دلار رسید. به طور کلی بیتکوین در این سال بیش از ۲۲۰٪  افزایش قیمت داشته است.


Edward Moya ، استراتژیست ارشد شرکت
Oanda  در نیویورک  گفت: “به  نظر می رسد بیت کوین می تواند  زمینه ساز بروز یک شکست بزرگ شود. زیرا منافع سازمانی برای تکنولوژی بلاک چین  نشانگر کند شدن آن نمی باشد.” به نظر می رسد که سود این حباب ها به نفع سازمان های  پایدار است وازآنجایی که  امنیت همچنان یک ریسک بزرگ است، به نظر می رسد بیت کوین بر بسیاری از مشکلات اولیه خود غلبه کرده است. “

این  تغییر وضعیت  از  شش ماه پیش اغاز شد، زمانی که قیمت ها در حدود ۳۵۰۰ دلار بود. اما هیجان در پذیرش گسترده تر جریان اصلی، در میان سایر عوامل، باعث افزایش شایعات و هیجانات  در مورد ارزهای دیجیتالی شد که به دنبال ان، قیمت این ارزها  به سرعت افزایش یافت.


Christel Quek ، کارشناس ارشد تجاری
Bolt Global ، ( پلت فرم تلفن همراه و کیف پول)، اعلام کرد: “احیای بازار یک واکنش طبیعی به تغییر فضای ارز های رمز نگاری شده  در شریان های اصلی مالی و نیروهای طرفدار بازار بوده است . وی همچنین افزود  ورود شرکت هایی از جمله فیس بوک  و نیز شرکت  JPMorgan Chase   به ارزهای دیجیتالی  کمک می کند تا این پذیرش همگانی  گسترده تر گردد. “پشتیبانی از نهادهای جریان اصلی، توکن  های دیجیتالی را به سمت جلو حرکت می دهد.”

بیت کوین روز دوشنبه در نیویورک با افرایش ۷٫ ۹٪  به ۱۱۸۹۹ دلار رسید.  سایر سکه های رقیب نیز مانند  اتریوم تقریبا ۸ درصد و مونرو نیز  بیش از ۱۳٪ افزایش قیمت داشته اند.

https://www.livemint.com/market/stock-market-news/bitcoin-breakout-coming-the-cryptocurrency-is-already-up-220-this-year-1562641392585.html

پاسخی بگذارید