cryptocurrency, financial technology and business concept - golden ethereum coin over ultra violet binary code on black background

هزینه استفاده از شبکه اتریوم به بالاترین حد ممکن رسیده و تحلیلگران آخرین میم کوین ها را مقصر این امر می دانند.

میم کوین چیست؟ به ارزهای دیجیتالی گفته می شود در واقع از یک شوخی ایجاد شده اند و ممکن است بسیار رشد کنند مانند دوج کوین.

فرهاد اکسچنج را بهتر بشناسید!

طی هفته گذشته، متوسط هزینه های شبکه اتریوم با افزایش ۴۷۰ درصدی به بالاترین رکورد در ۱۱ ماه مه رسیده است. به نظر نمی رسد کارمزد اتریوم به همین زودی ها کاهش یابد. طبق داده های پلتفرم تحلیلی Bitinfocharts، هفته گذشته متوسط هزینه تراکنش در شبکه اتریوم به حدود ۱۲ دلار کاهش یافته بود. اما امروز کارمزد این شبکه بیش از ۷۰ دلار است. این مقدار دو برابر بالاترین سطح قبلی در اواخر فوریه یعنی کارمزد ۴۰ دلاری است. این پلتفرم تحلیلی فقط متوسط قیمت کارمزد شبکه را گزارش می دهد. برخی عملیات مانند تعاملات قراردادهای هوشمند یا مبادله رمز ارزها در صرافی های غیرمتمرکز می توانند از نظر میزان کارمزد بسیار بالاتر باشند.

قرارداد هوشمند یک پروتکل کامپیوتری برای ایجاد یا بهبود قرارداد است. قرارداد هوشمند امکان ایجاد تراکنش‌های معتبر بدون واسط را فراهم می‌کند. این تراکنش‌ها قابل پیگیری و غیرقابل برگشت هستند. قراردادهای هوشمند شامل تمام اطلاعات مربوط به شرایط قرارداد و اجرای تمام اقدامات هدف گذاری شده به‌طور خودکار می‌شوند. قرارداد هوشمند می‌تواند بدون نیاز به فرد یا نهادی اجرا و اعمال شود. از این رو می‌تواند امنیت بیشتری داشته باشد.

به طور مثال میانگین کارمزد انتقال توکن در صرافی غیر متمرکز Uniswap که مبتنی بر بلاکچین اتریوم است حدود ۲۰۰ دلار می باشد. بالاترین مقدار این کارمزد ۲۴۰ دلار بوده است. همچنین افزودن یا حذف نقدینگی به یک قرارداد هوشمند DeFi (امور مالی غیر متمرکز) ممکن است ۲۱۰ دلار هزینه داشته باشد.

ویدیو های آموزشی و تحلیلی بلاکچین و اتریوم

افزایش نجومی کارمزد اتریوم !!

میم کوین ها مقصر افزایش کارمزد اتریوم هستند!

پلتفرم خبری Trustnodes با ارسال تصویر تراکنش یک کاربر که ۳۳۷ دلار بابت انتقال توکن در صرافی غیر متمرکز Uniswap پرداخت کرده است، اعلام کرد:
“این افزایش کارمزد و ازدحام شبکه با هیجان موجود در بازار میم کوین ها که توسط ایلان ماسک برای دوج کوین آغاز شده است، مرتبط است.”

به نظر می رسد توکن SHIBA یکی از مقصر های این میدان است که خود را “قاتل دوج کوین” توصیف کرده است. البته این توکن تنها چیزی که در حال حاضر تهدید کرده است شبکه اتریوم و احتمالاً جیب کاربران است😄

ریپل چیست؟

بازگشت پامپ (افزایش قیمت) و دامپ (کاهش قیمت)

در کمتر از یک هفته، SHIBA بیش از ۱۴۰۰٪ رشد کرده است. اما سقوط آن در حال حاضر آغاز شده است. طبق گفته پلتفرم تحلیلی Coingecko، قیمت این توکن در یک روز ۳۰٪ کاهش داشته است.
میم کوین دیگری که توسط شبکه Yearn Finance عرضه شده است، Woofy نام دارد.
Yearn Finance یکی از پروتکل های دیفای است. توکن امنیتی این شبکه یعنی YFI رشد چشمگیری داشته است.

منبع

پاسخی بگذارید