[box type=”warning”] 1. نیمه های شب است. همه خوابند جز شما. پشت کامپیوتر نشسته اید و برای “یک کار مهم” (!!!) احتیاج مبرمی به وبمانی پیدا کرده اید.

به خاطرتان می رسد که راه چاره پیش سایت “فرهاد اکسچنج” هست ، که در آن تحویل وبمانی – به هر مقدار از ۰٫۳ دلار گرفته تا برو بالا – همه اتوماتیک و لحظه ای است.

روی سایت “فرهاد اکسچنج” احتیاج به چیزی نیست جز یک کارت عابر بانک که پرداخت را انجام دهید و وبمانی را بلافاصله تحویل بگیرید. کلی دعا می کنید به جان “فرهاد اکسچنج” و باعث و بانیش که چنین امکان عالی را فراهم آورده است Big Smile.

۲٫ روی سایت “فرهاد اکسچنج” سفارش می دهید. به درگاه بانکی منتقل می شوید و مشخصات کارت عابر بانکتان را وارد می کنید. پرداخت انجام می شود. بانک پیام “پرداخت با موفقیت انجام شد ” می دهد.

پس از پرداخت موفق به سایت “فرهاد اکسچنج ” منتقل می شوید و پیش خودتان خوشحالید که الان وبمانی را اتوماتیک تحویل می گیرید تا به زخم کار “خیلی مهم” (!!!) تان بزنید. اما …. ای داد بیداد … Furious

پیغامی روی سایت ظاهر شده که به معنی موفق نبودن پرداخت شماست. که یعنی … حالا باید تا صبح منتظر بمانید که ساپورت های “فرهاد اکسچنج” سلانه سلانه برسند و کار شما را دستی انجام دهند.

۳٫ از عصبانیت کلیه ی فحش هایی که از بچگی یادگرفته اید و احتمالا خیلی هم بی ادبی هستند نثار سایت “فرهاد اکسچنج” و باعث و بانیش می کنید Ahh! [/box]

 

۴٫ گیر کردن سفارش های اتوماتیک روی سایت فرهاد اکسچنج چهار دلیل می تواند داشته باشد:

الف – پرداختی انجام نشده و در نتیجه بانک پیام عدم موفقیت داده است. در این حالت پولی از حسابتان کسر نشده و یا اگر شده در چند دقیقه به حسابتان برگشت می خورد.

ب- پرداخت انجام شده ، اما چون همان لحظه بیش از سه سفارش از سه کاربر مختلف ارسال شده، سیستم گیر کرده است. در این حالت به ساپورت سایت اعلام می کنید تا سفارش گیر کرده را دستی تایید کند.

پ – پرداخت انجام شده ، اما چون سرعت سرور یا اینترنت کند بوده “تایم اوت” شده است. در این حالت نیز به ساپورت سایت اعلام می کنید تا سفارش را دستی انجام دهد.

ت – پرداخت انجام شده، اما سیستم بانکی پیام خطا داده است. این اتفاق خیلی به ندرت میفتد. در این حالت پول شما در سیستم بانکی گیر می کند و نه به دست ما می رسد و نه برگشت می خورد. در این حالت لطفا زمان دقیق پرداخت و شماره عابر بانک و نام صاحب حساب را به ساپورت اعلام کنید تا از طریق بانک پیگیری کنند. در این حالت پول شما نهایتا یا برگشت می خورد یا به حساب ما منظور می شود.(در این حالت با شماره ۰۲۱۸۴۰۸۰ که مربوط به پشتیبانی بانک سامان است تماس حاصل فرمایید)

۵٫ در مدت یکسالی که سیستم ما کاملا اتوماتیک شده است ، توانستیم اشکالات اساسی کار را پیدا کرده و رفع نماییم. اشکالات کد نویسی در این مدت رفع شد و دیگر تعداد سفارش های همزمان ( که گاه روی سایت تا ده تا سفارش همزمان داشته ایم) مشکل ساز نیستند. با اینحال همچنان کندی سرور روی سیستم جهان پی Jahan pay مشکل ساز بود که خوشبختانه در سیستم جدید “ایران شتاب کارت” – Iran Shetab Cards – این مشکل را نیز به طور کامل حل کردیم.

[box type=”bio”] 6. خوشحالم که اعلام کنم مشکل مربوط به کندی سرور و اینترنت و مشکل مربوط به گیر کردن سفارش ها ی همزمان را با اضافه کردن سیستم پرداخت Iran Shetab Card حل کرده ایم و به این ترتیب چنانچه شما از سیستم پرداختی Iran Shetab Card بجای سیستم پرداخت JahanPay استفاده کنید، احتمال خطا در سیستم ما تقریبا به صفر می رسد [/box]

 

Iranshetabcard

11 thoughts on “ایران شتاب کارت – درگاه جدید – بدون خطا”
  1. سلام.

    من همیشه به دوستام گفتم، سیستم وبمانی شما اشکالی نداره، خیلی هم خوب سرویس میدین.
    اما متاسفانه سیستم پی پال شماست که واقعا نابوده، اصلا درست حسابی کار نمیکنید.
    از این گذشته پی پال خیلی کاربردی تر و پر کاربر تر از وب مانی هست.
    اگه از این مدل سرویس ها برای پی پال بذارید که عالیه !!!

  2. این همه امکانات برای پرداخت قرار میدهید ولی امان از موقعیکه یک نفر سفارش فروش روی ساییتان انجام بده

    طرف را بیچاره میکنید تا مبلغ را به ریال واریز کنید

    خدمات باید دو طرفه باشه

  3. سلام

    1. بله در حال بهتر کردن خدمات پی پال هستیم. اما امکان اتوماتیک کردن خدمات پی پال نیست چون اصولا سایت پی پال این امکان را نمی دهد.

    2. در مورد فروش وبمانی بهرحال چون دستی انجام می شود زمان بر هست و انجام آن در همان لحظه امکان پذیر نیست.

    با تشکر
    فرهاد

  4. سلام خسته نباشي
    داداش سفارشم مونده رو سايتت چيكار بايد بكنم ممنون ميشم كمك كنيد

  5. سلام .
    واقعا مشتری رو بیچاره میکنید تا پول میدین !
    این همه ادعا درمورد پرداخت ها در کمتر از 6 ساعت و … اصلا صادق نیستید.
    من هم با سعید موافقم …. خدمات باید دو طرفه باشه.
    امیدوارم فکری به حال کیفیت بسیار پایین پرداخت ها بکنید.

  6. سلام

    همانطور که قبلا گفته شده است ارسال ریال اتوماتیک نیست و گاهی تا ۲۴ ساعت طول می کشد تا تسویه انجام شود.
    واضح است که این حداکثر ۲۴ ساعت کسی را بیچاره نمی کند قربان.

  7. سلام
    من دیروز ۱۰۰ دلار ضربتی نیاز داشتم تا به حساب وبمانی من بیاد ولی هنوز هیچ اقدامی نشده. اگه انتقال لحظه ای قابل انجام نیست اعلام کنید. من در سایتهای دیگه تبادل لحظه ای انجام میدادم و فکر کردم شما هم همینکار رو میکنید.
    با فرض اینکه دیروز جمعه بود شنبه هم تمام شد ولی پولی به حسابم نیومده .لطفا دلیلش رو بمن بگید. با تشکر سلامی

      1. شماره سفارش من ۱۱۳۴۵۱۲۹۴ می باشد. من قبلا هم خرید داشتم .مگه برای هر خرید وریفای لازمه؟
        به نظر من شما کم کاری میکنید . چرا به سابقه خرید من مراجعه نمکنید؟

        1. برای حساب کاربری شما هیچ وریفایی تا به حال صورت نگرفته است.
          شما فقط ۲ سفارش قبل از این داشتید.
          وریفای کنید قربان واریز شود.

پاسخی بگذارید