بازار ارزهای رمز نگاری شده با افزایش قیمت بیتکوین، در حال طی کردن یک روند صعودی است.

بازار مبادلات ارز های رمز نگاری شده امروز همچنان به رشد خود ادامه داده است. حفظ حرکت رو به رشد زمانی  آغاز شد که بیت کوین صعود خود را از پایین ترین قیمت خود یعنی ۴۰۰۰ دلار اغاز کرد. این افزایش روز افزون قیمت موجب شده است بسیاری از ارزهای دیجیتال با ۳ درصد و در پاره ای از موارد تا بیش از ۱۰ درصد افزایش قیمت داشته باشند. اگرچه سرعت حرکت قیمت امروز ،قطعا صعودی است، اما این که آیا هر یک از ارزهای دیجیتالی به تنهایی  قادر به تداوم بخشیدن به  این روند صعودی  هستند یا نه، تا حد زیادی  به این بستگی دارد که آیا بیت کوین قادر به حفظ ثبات بالاتر از میانگین ۲۰۰ روزه خود باشد یا خیر، که اخیرا مورد حمایت قرار گرفته است.

نوسانات بیت کوین به سوی ۵۲۰۰ دلار، اما نزدیک به مقاومت است

در زمان نوشتن این مقاله، بیتکوین با افزایش قیمتی در حدود ۴ درصد از قیمت فعلی خود، با قیمت ۵۲۰۰ دلار معامله می شود، که این مقدار اندکی از قیمت  ۲۴ ساعت گذشته  آن که  کمتر از ۵۰۰۰ دلاربود، بالاتر است. حرکت صعودی بیت کوین امروز زمانی اغاز شد که قیمت ان برای مدت کوتاهی به زیر ۵،۰۰۰ دلار رسید، که این امر نشان می دهد مقدار قابل توجهی فشار برای خرید در این سطح از قیمت وجود دارد.

اخیرا
David Puell، تحلیلگر محبوب ارز های رمز نگاری شده در توییتر، توضیح داد که بیتکوین اکنون  متوسط ۲۰۰ روزه خود را به عنوان یک سطح قوی از پشتیبانی  پایه ریزی کرده است، که در حال حاضر در حدود ۴۰۰۰ دلار وجود دارد.

خبر های خوش  برای شما

  • یادآوری اینکه چقدر متوسط  200 روز و ۲۰۰ هفته زیبا هستند!
  • میانگین ۲۰۰ روزه بیتکوین، که  به تازگی صعودی بوده است و باید  به عنوان یک  دلگرمی و حمایت در چند ماه آینده تلقی شود. (قیمت فعلی، ۴۰۰۰ دلار)

بازار ارز های رمز نگاری شده به سمت بالا حرکت می کند.

توانایی بیتکوین در حفط ثبات صعودی خود موجب شده است که بازار ارزهای رمز نگاری شده نیز به تکاپو بیفتند و بسیاری ازارزهای دیجیتال به تنهایی  ۳٪  و یا بیشترافزایش نرخ داشته باشند. (Bitcoin Cash (BCH موجب افزایش نرخ ارز در  بازار شده است و با صعودی در حدود  ۱۳٪ به قیمت فعلی خود یعنی ۳۲۶ دلار می رسد. از سوی دیگر، اتریوم فقط کمتر از ۳٪ صعود داشته و قیمت آن  به ۱۶۸٫۹۰ دلار افزایش یافته است، در حالیکه XRPریپل به قیمت فعلی خود در حدود ۰٫۳۶۱ دلار کاهش یافته است.

در حال حاضر لایتکوین تقریبا ۱۰٪  قیمت فعلی خود  و در حدود۹۶٫۴۱ دلار معامله می شود و نزدیک به سطح مهم ۱۰۰ دلار است.
Alex Krüger، یکی از اقتصاددانان محبوب متمرکز بر ارز های رمز نگاری شده، اخیرا اعلام کرده است میزان  ارزشمندی و دست نیافتنی بودن جایگاه  ارز های دیجیتالی ( که  وی آنرا”سوخت” نامیده )، نقش بسیار مهمی ایفا می کند.

نرخ رشد ارز ETH در حال حاضر با  سکه های دیگر مانند  LTC یا  BCH برابری نمی کند. به همین دلیل،(سوخت کمتر در دسترس است)، او نموداری که موقعیت های طولانی  مدت (جایگاه نسبتا تثبیت شده) ارزهای اتریوم و لایتکوین را نشان می دهد، به عنوان مبنای گفته های خود در نظر می گیرد.

با ادامه یافتن تعطیلات آخر هفته، معامله گران و تحلیل گران بینش نسبتا عمیق تری نسبت به اتفاقاتی که بازار ارزهای رمز نگاری شده در هفته پیش رو با آن مواجه خواهد شد، بدست خواهند آورد.

پاسخی بگذارید