ساختار فعلی بازار بیت کوین صعودی است .

خط MACD و سیگنال هنوز از بالای ۰ عبور نکرده است، اما در چارچوب های زمانی کوتاه تر قبلا گرایش نزولی داشته است.

با این حال ، به خوبی شناخته شده است که MACD یک شاخص آهسته و کند است. مجموعه ای از شاخص های پیشرو نشان می دهد که قیمت BTC / USD صعودی است.

قیمت BTC بالای ۱۰،۰۰۰ دلار نشانه خوبی برای بازار صعودی است.

نکته مهم دیگر کاهش حجم بازار صعودی و نزولی است زیرا نوسانات ناپایدار خاموش می شود و BTC به تعیین سطح قیمت پایین تر از ۱۱۱۰۰ دلار نزدیک تر می شود.

حرکت به سوی ۱۱۴۰۰ دلار و به دنبال آن ۱۲٫۰۵۰ دلار قانع کننده تر خواهد بود. اگر BTC بتواند طی هفته آینده آن را به ۱۲۳۰۰ دلار برساند قیمت بیت کوین باز خواهد گشت.

RSI هفتگی همچنان صعودی (۶۱٫۲۸) باقی مانده است و دیروز معامله گر رمزنگاری برجسته Filb Filb به صلیب صعودی در هفته نامه Stoch RSI اشاره کرد.

معمولاً این تقاطع های Stoch هفتگی با حرکات صعودی و نزولی شدید دنبال می شوند ، بنابراین ما تقابل قریب الوقوع را به عنوان یک نشانه صعودی برای بیت کوین مشاهده خواهیم کرد.

در اوایل هفته جاری ، بیت کوین برای نوزدهمین بار از ماه ژوئیه از ۱۰ هزار دلار عبور کرده است و جوش راجر معامله گر حرفه ای خاطرنشان کرده است که علیرغم عقب نشینی، نرخ تسلط بیت کوین همچنان به صعود خود ادامه می دهد و این هم یک شاخص صعودی است.

در نهایت ،قیمت BTC همچنان در حد مطلوبی قرار دارد. اسکالپترها با موفقیت خرید و فروش می شوند .

در حال حاضر ، به نظر می رسد دلایل زیادی برای نگرانی وجود ندارد، مگر اینکه قیمت BTC به زیر ۱۱۱۰۰ دلار کاهش یابد.اگرچه ، اکثر معامله گران به احتمال زیاد در این مرحله قصد خرید در نقطه افت را دارند.

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-price-2-bullish-crosses-suggest-a-new-2019-high-is-in-play?utm_source=Telegram&utm_medium=social

پاسخی بگذارید