بیتکوین بار دیگر در یک نقطه  بحرانی قرار گرفته است، جایی که روزهای آینده ممکن است روند ماهها و یا حتی سال آینده را در بازار ارز های رمز نگاری شده تعیین کند.

پس از وقفه ایجاد شده در رشد قیمت بیتکوین، بسیاری وحشت داشتند که ممکن است پایان دوره بیت کوین فرا رسیده باشد. اما اتفاق دیروز، بار دیگر امید را در دل طرفداران و سرمایه گذاران این بازار زنده کرد. بازار در یک بن بست قراردارد و حتی دو غول تحلیلی و سرمایه گذار بلند مدت این بازار، موضع مخالف خود را اعلام کرده اند.

رقابت بلند مدت در بازار بیت کوین

جدال میان دو تحلیلگر کهنه کار با دو سرمایه گذار طولانی مدت   بیت کوین  که هر دو معتقد بودند  در هفته های آینده باید منتظر اتفاقات عجیب و متفاوتی در این بازار بود، سراسر توییتر را پر کرده است. چیزی که مواضع مخالف آنها  را منحصربه فرد جلوه می دهد، این است که هر دو جناح، پیش بینی های یکسانی را دررابطه با نواسانات قیمت بیتکوین ارایه داده اند.

 تحلیلگر نشریه FilbFilb معتقد است که “بازگشت به نرخ ۳۸٫۲٪” رشد شدیدی است  و مشابه چرخه های گذشته  بیتکوین پیش از زمانی است که بیتکوین به رشد صعودی خود ادامه می داد. تحلیلگر در قالب داده های آماری مدل خود را ارایه می دهد و دلیل رفتار های صعودی بیت کوین را تشریح می کند.

دیو ویو، تحلیلگر ارزهای دیجیتالی،  تمایل دارد تجزیه و تحلیل خود را با استفاده از میانگین دراز مدت و MACD نشان دهد. این تحلیلگر پیش بینی می کند که حرکتی که بیتکوین در بازگشت به قیمت  6000 دلارطی می کند بیانگر پویایی بازار ارز است و این بازار به سمتی پیش می رود که رکورد جدیدی را در قیمت بیتکوین ثبت کند.

این تحلیلگربه منظور ارایه مدل خود، از داده های آماری سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ مربوط به بازار ارز های رمز نگاری شده استفاده کرده است. این مدل ارایه شده نوید بخش اتفاقات مسرت بخشی در ماه آینده است و به خریداران کمک میکند که بهترین زمان ممکن برای خرید این ارز  دیجیتال را بر گزینند.

به پیش بینی  دو مورد از بهترین تحلیل گران، بخش بالایی  از جامعه ارز های رمز نگاری شده دچار رکود و بن بست می گردد.

بازار ارز های رمز نگاری شده موجب سقوط قیمت بیت کوین در کوتاه مدت می شود، اما در بلند مدت افزایش قیمت این ارز رمز نگاری شده را به دنبال دارد.

نظرسنجی های اخیر نشان می دهد که بسیاری از سرمایه گذاران تمایل خود را به سرمایه گذاری از دست داده ند، که می تواند وزن بیشتری را به سمت یکی از طرفین بحث اضافه کند – اما سوال اینجاست، کدام طرف؟ هر دو تحلیل گر معتقدند در بلند مدت بیت کوین به یک سیر صعودی خواهد رسید.

سرمایه گذاران همیشه آرزو می کنند که بیت کوین بیشتری خریداری کرده بودند و در نهایت تقریبا همیشه سود می کنند. در این حالت فقط یک یا دو ماه وجود دارد که در آن خرید بیتکوین زیان آور بود ولی در ادامه آن ماهها به زودی سودآور خواهند شد صرف نظر از اینکه مدل کدام تحلیلگر درست است. با این حال، حرکت بعدی کاملا مشخص است، خرید بیتکوین!

https://www.newsbtc.com/2019/07/05/two-long-term-bulls-butt-heads-over-short-term-bitcoin-price-direction/

پاسخی بگذارید