قیمت بیت کوین به گونه ای تنظیم شده است تا قیمت ۸۰۰۰ دلار را پس بگیرد اما این یک بازار صعودی است (افرادی که امیدوارند سهام خود را به قیمت بالاتری بفروشند.).

قیمت بیت کوین (BTC) پس از شکستن قیمت پایدار ۷۶۰۰ دلاری، برای پشتیبانی در ساعات معاملاتی صبح روز ۲۹ نوامبر وقفه کوتاهی داشت. در حالی که راه اندازی و مجموعه فنی فعلی هیجان انگیز است، سهامداران باید حجم کافی و قابل توجهی را فراهم کنند تا قیمت، به سمت بالای کانال در حال صعود  بالاتر از مقاومت ۷۸۰۰ دلاری و سطح فیبوناچی ۶۱.۸ اصلاح شده، شکسته شود.

خریداران ، قیمت بیت کوین را از ۷۴۳۰ دلار به ۷۸۸۰ دلار و قبل از اینکه به عقب و ۷۷۵۰دلار بکشانند، رساندند. در حال حاضر ، معاملات بیت کوین با یک حرکت صعودی در حال افزایش است و قیمت پایین تر از مقاومت با قیمت ۷۸۰۰ دلار باقی می ماند. حرکت صعودی امروز قیمت، بالاتر از نقطه میانی کانال نزولی بلند مدت است. و میانگین واگرایی – همگرایی در حال حرکت (MACD) در چهارچوب زمانی روزانه و ۶ ساعته نشان می دهد که روند صعودی اضافی وجود دارد. در زمان انتشار خط، MACD از خط سیگنال عبور می کند و هیستوگرام از منفی به مثبت می چرخد. از زمان این حرکت به ۷۴۰۰ دلار ، بسیاری از معامله گران اهداف کوتاه مدت خود را ۸۰۰۰ دلار تا ۸۸۰۰ دلار در بازه زمانی هفتگی، تعیین کرده اند. دامنه قابل مشاهده نمایه (VPVR) و تاریخچه کارهای قبلی قیمت نشان می دهد که حوزه ۷۸۰۰ تا ۸۲۰۰ دلاری برای غلبه بر آن دشوار خواهد بود اما نکته مثبت این است که به نظر می رسد که هیستوگرام MACD در مراحل اولیه صعودی قرار دارد، زیرا فشار فروش کاهش می یابد. شاخص قدرت نسبی هفتگی (RSI) نیز به شدت معکوس شده است و اکنون ۴۶ را هدف قرار می دهد. نشانه مثبت دیگر این است که قیمت بیت کوین بالاتر از میانگین حرکت ۱۰۰-هفته است. همان طور که قبلا نیز اشاره شد ، قیمت بیت کوین قبلاً به خط میانی کانال نزولی رسیده است و معامله گرانی که با ۶۵۴۰ دلار موقعیت های خود را آغاز کردند، برای رسیدن به ۸۰۰۰ دلار قبل از سود جزئی، به دنبال قیمت بیت کوین بودند ، با این امید که بالاترین دارایی دیجیتالی هفته را ۸۵۵۰ دلار تعیین کنند.

سناریوی مشخص افزایش قیمت

به نظر می رسد که بیت کوین مقاومت ۷۶۰۰ دلاری را برای حمایت از خود در آورده است. و در کوتاه مدت با افزایش قیمت ، بیت کوین می تواند به خط پایین کنج نزولی با قیمت ۷۶۵۸ دلار برگردد. این نقطه همچنین با خط میانی کانال نزولی و یک گره با حجم بالا در VPVR مرتب می شود. در یک بازه زمانی ۶ ساعته ، شاخص تصادفی RSI و شاخص مقاومت نسبی (RSI) به نظر می رسد آماده اند تا تمدید شوند، اما افزایش قیمت ۷۶۰۰ دلار می تواند قیمت بیت کوین را بالاتر از مقاومت ۷۸۰۰ دلاری و به سمت روند اصلی کنج صعودی قرار دهد. در ضمن  VPVR حداقل مقاومت بالای ۸۰۶۹ دلار را نشان می دهد.  این سطح ۸۰۶۹ دلار با روند اصلی صعودی و همچنین ۶۱.۸٪ سطح فیبوناچی اصلاح شده خط بالا می رود. اگربازار صعودی( افرادی که می خواهند سهام خود را به قیمت بالاتر بفروشند) حد وسط را بالای ۶۱.۸% ، سطح اصلاح شده فیبوناچی به عنوان یک سیگنال صعودی تفسیر کنند، حجم زیادی از موفقیت می تواند قیمت بیت کوین را بالاتر از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه (DMA) به ۸۰۰۰۰ دلار سوق دهد. که کاملاً نزدیک به خط اصلی کانال نزولی بلند مدت است. چنین اتفاقی برای بیت کوین بسیار صعودی خواهد بود و احتمالاً تحلیلگران و رمزگذاری توییتر برای نسخه قبلی ، تخمین مجدد قیمت صعودی در حال اجرا را خواستارند.

سناریوی محاسبه شده

 الگوهای صعودی می تواند منجر به معکوس شدن قیمت شوند. با افزایش قیمت دارایی به بالاترین سطح ، اما با پایه های کوتاه تر و کاهش حجم معاملات به عنوان قراردادهای قیمت ، با کاهش حرکت مشخص می شوند. به طوری که  RSI تصادفی و بازگردان ۶ ساعته RSI، فشار فروش در مقاومت ۷۸۰۰ دلار و سودآوری ۸۰۰۰ دلار (۶۱.۹٪ فیبوناچی اصلاح شده) همه می توانند سیگنالهایی باشند که این الگو به سمت نزولی حرکت خواهد کرد. این امر تعداد زیادی از افرادی که انتظار دارند سهام خود را به قیمت بالا بفروشند را در بر دارد تا حرکت صعودی و مقاومت های زیادی که در بالا ذکر شد را بشکنند.اگر قیمت بیت کوین پایین کنج صعودی معکوس شود،این قیمت می تواند پشتیبانی ۷۵۰۰ و ۷۱۷۸ دلار را پیدا کند.

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-price-set-to-reclaim-8k-but-a-rising-wedge-is-worrying-bulls

پاسخی بگذارید