سرمایه گذاران بیت کوین برای قیمت صعودی این ارز آماده میشوند

بیت کوین در یک بازار نزولی ۱۳ ماهه به دام افتاده است که تقریبا تمام کریپتو کارنسی های مهم دیگر را پایین کشیده است، اما برخی از بزرگترین طرفداران بیتکوین را از پیش بینی بازگشت به روزهای عجیب و غریب ۲۰۱۷ متوقف نکرده است.

قیمت بیتکوین از زمانی که در دسامبر ۲۰۱۷ نزدیک به ۲۰،۰۰۰ دلار رسید، بیش از ۸۰ درصد از ارزش خود را از دست داده است، و از ابتدای سال جاری به کمتر از ۱۰۰۰ دلار افزایش یافت.

بیت کوین تا به حال در سال ۲۰۱۹ در حدود ۳۵۰۰ دلار ثبت شده است، اما در حال حاضر مدیران ارشد Digital Currency Group و مدیران شرکت Grayscale Investments Barry Silbert و Mike Novogratz ، موسس Galaxy Digital Holdings پیش بینی می کنند که بازار صعودی جدید بیت کوین در کمین است.

Silbert در CNBC بیان کرد : “تا آنجا که من نگران هستم، بیتکوین این‌مسابقه را به عنوان طلای دیجیتال برنده شده است”
“[من] صعودی هستم همانطور که همیشه بوده ام”

Silbert افزود: “من متقاعد شده ام هر ارزی که ارزش طلا را دارد طلا نخواهد ماند”

در همین حال، Novogratz، مدتها پیش در زمان صعود بیت کوین پیش بینی کرده بود که صندوق های سرمایه گذاری در سال آینده باید در جریان معاملات کریپتوکارنسی قرار گیرند، که انتظار می رود که قیمت بعدی بیت کوین را تحریک کند.

Novogratz در Newswire بلومبرگ بیان کرد : ” بخشی از دارایی های نهادی، مقدار زیادی ارز است”
او پیش بینی می کند قیمت بیتکوین در ۱۲ ماه آینده به ۸۰۰۰ دلار افزایش یابد.

بازار نزولی بیکوین ، “زمستان کریپتو” نامگذاری شده است بدلیل اینکه تأثیر ناتوان کننده آن در صنعت، شاهد ۴۰۰ میلیارد دلار از ارزش کریپتوکارنسی جهان شده است، زیرا سرمایه گذاران نگرانی این را دارند که سرمایه گذاری های بلند مدت موسسات شکست خورده است.

با این حال، این پیش بینی های صعودی بیت کوین از این خبر نشات میگیرد که مدیریت دارایی بیت کوین و بلاک چین شرکت Morgan Creek Digital ادعا می کند، اولین سرمایه گذاری رمزگذاری شده از صندوق حقوق ایالات متحده است.

در عوض، بیت کوین و ارز های رمز نگاری شده در سطح بالا قرار دارند هزینه های معامله بیت کوین به پایین ترین سطح رسیده است، زیرا معاملات بیتکوین در یک ماه گذشته به بالاترین سطح خود رسیده است.

مدیر اجرایی توییتر و Jack Dorsey طرفدار بیت کوین، همچنین اعلام کرده است برنامه محبوبش، در نهایت پشتیبانی از شبکه دقیق تماشایی بیت کوین را فراهم می کند که برای پرداخت سریعتر و ارزان تر بیت کوین طراحی شده است.

بسیاری از سرمایه گذاران و معامله گران بیت کوین همچنین به دنبال چیزهایی مانند پلت فرم بیتکوین باقاب بسیار پیش بینی شده و مبادلات بیت کوین ایالات متحده (ETF) به منظور افزایش قیمت هستند.

پلت فرم Bakkt بیت کوین، که در حال توسعه Intercontinental Exchange صاحب سهام بورس نیویورک است و همچنین مشارکت با فروشگاه زنجیره ای قهوه Starbucks و مایکروسافت غول، در سه ماهه اول سال جاری پیشنهاد فروش معاملات آتی بیتکوین و افزایش بیت کوین و کریپتوکارنسی به بازار خرده فروشی گسترده تر را داده اند

Zhao Dong ، یک میلیاردر چینی که یکی از بزرگترین معامله کننده های بیت کوین در جهان است، در اوائل این هفته بیان کرد که زمان آن است که در بیتکوین سرمایه گذاری شود زیرا “تنها چیزی که نیاز دارید صبر است”

https://www.forbes.com/sites/billybambrough/2019/02/14/bitcoin-whales-are-gearing-up-for-the-next-bitcoin-price-bull-run/#49c0c34b6dfe

پاسخی بگذارید