بیتکوین و بازار ارز های رمز نگاری شده که اخیرا دوران رکود را تجربه کرده است، ماه گذشته ۳۸ درصد افزایش یافته است . دلیل آن هجوم  سرمایه گذاران به سمت  بیتکوین و نیز برخی از محبوب ترین ارز ها از جمله Etherum، Ripple’s XRP، Litecoin، EOS و Bitcoin cash می باشد.

قیمت بیتکوین در ابتدای ماه، بازار را منفجر کرد… به گونه ای که معامله گران و تحلیل گران از درک اینکه دقیقا چه چیزی باعث افزایش ناگهانی قیمت شد ناتوان بودند و باعث شد بسیاری از مردم شک کنند که آیا بیتکوین، Etherum، Ripple XRP، Litecoin،  EOS و Bitcoin cash  قادر خواهند بود  دستاوردهای اخیرشان را حفظ کنند یا خیر.

با این حال، در اوایل این هفته، مجموع کل سرمایه گذاری های بیت کوین و ارز های رمز نگاری شده با مجموع ارزش تقریبی ۲۰۰۰ ارز دیجیتالی، با توجه به داده های CoinMarketCap با یک چشم انداز ۹۰ میلیارد دلاری بیتکوین ، با افزایش ۱۸۶ میلیارد دلار، یک سال دیگر به بالاترین سطح خود رسید، گرچه مسابقه بزرگتر به علت برخی از دستاوردهای دو رقمی  که بسیاری از ارز های رمز نگاری شده دیگر پدید اورده بودند ،”فصل آلتکوئین” نام گذاری شده است.

در این نشست قیمت بیت کوین و آلتکوین در این هفته با انتشار  Card Cryptocurrency CoinBase در انگلیس و ارائه نظرات صریح ازسوی بسیاری از صاحب نظران و تحلیلگران صنعت بیتکوین و سایر ارز های رمز نگاری شده ادامه یافت،که این امر با افزایش اعتماد در میان مردم موجب شده است بسیاری از ارزهای دیجیتالی قیمت جدید و بالای خود را حفظ کنند.

Mati Greenspan، تحلیلگر ارشد بازار کارگزاری eToro در یک یادداشت به مشتریان نوشت:” پس از اتفاق سهمگین اوایل این هفته، بازار ارز های رمز نگاری شده یک گام  رو به جلو برداشت. ” “این واقعیت که ما نتوانستیم به جلو برسیم، نیاز فعلی ما را توجیه می کند، اما لزوما به این معنی نیست که این بازار در حال سقوط است.”

فراتر از بیتکوین و بازار گسترده تر ارز های رمز نگاری شده برای هدف قرار دادن یک سال جدید با رکورد قیمت های جدید، اطلاعات فنی نشان داد که بیتکوین از ماه دسامبر ۲۰۱۷، زمانی که  تمام وقت در راس فهرست ارزهای دیجتالی قرار داشت، با الگوهای معاملاتی مشابه قبل ازتوقف  فروش سنگین، بیشترین خرید و فروش را به خود اختصاص داده است.


Greenspan افزود: “در واقع، به نظر من، احتمالا سناریو این است که ما اکنون با ایجاد یک محدوده جدید  امیدواریم یک ثبات پایدار ایجاد کنیم چرا که بازار همچنان ناپایدار است.”

کل بازار بیک کوین و سقوط بازار سهام ارز های رمز نگاری در مدت کوتاهی پس از آنکه Brian Kelly BICCM ، یکی از مفسران بازار بیت کوین و صنعت ارز های رمز نگاری شده ، به CNBC’s Fast Money گفت “پذیرش سازمانی، همراه با رشد در شبکه ارز های رمز نگاری شده، بی تردید  بیت کوین  را به پشت سر گذاشتن ارزش ۲۰،۰۰۰ دلاری سوق خواهد داد ،که شروع این امر از اواخر سال ۲۰۱۷ کلید خورده است و تا  دو سال آینده ادامه خواهد داشت.

پاسخی بگذارید