کل سرمایه در بازار ارزهای رمزنگاری شده به زیر ۲۵۰ میلیارد دلار کاهش یافته است. از اواسط ماه ژوئیه ، در بسیاری از اوقات بازارهای رمزنگاری از نزدیک به این سطح صعود کرده اند. مایک نووگراتز معتقد است که بازار صعودی  بیت کوین (BTC) هنوز زنده است و افت فعلی تنها یک تثبیت است که قبل از ورود سرمایه گذاران نهادی ناگهان افزایش می یابد.

آلن هاوارد، هم بنیانگذار بروان هاوارد یک صندوق پوششی یک میلیارد دلاری در فضای رمزنگاری طراحی کرد. این امر به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا سهام خود را مطابق مشخصات ریسک خود طراحی کنند.

BTC/USD

طیف گسترده ای از معاملات بیت کوین با افت نزولی حل شد که توالی ردیف های پایین تر در ۲۸ اوت را شکست و در ۲۹ اوت تحت خط حمایت از مثلث متقارن پایین آمد که یک پشتیبانی قوی ۹،۰۸۰ دلاری دارد. اگر قیمت پایین بیاید و پایین تر از ۰۹۸۰ دلار ثابت بماند، احتمالاً تا ۷۴۵۱٫۶۳ دلار کاهش می یابد. چنین حرکتی می تواند روند صعودی را به تأخیر بیندازد.

هر دو میانگین متحرک شروع به کاهش می کنند و RSI در قلمرو منفی فرو رفته است که نشان می دهد بازار نزولی در کوتاه مدت از این مزیت برخوردار است.

اگر بازار صعودی یک بار دیگر از ۹٫۰۸۰ دلار پشتیبانی کند و جفت BTC / USD را بالاتر از میانگین های در حال حرکت قرار دهد ، دیدگاه ما بی اعتبار خواهد بود. که ۹,۸۰۸۰ دلار را به عنوان یک سطح قوی تأیید می کند و می تواند به عنوان یک نقطه توقف خوب برای معاملات آینده مورد استفاده قرار گیرد. بسته به عملکرد قیمت طی چند روز آینده ، ممکن است به جای انتظار برای یک شکست بالای خط نزولی که در تحلیل اولیه ما توصیه شده است، معامله گرانی را پیشنهاد دهیم که موقعیت های طولانی بالای ۱۱،۰۰۰ دلار را آغاز کنند. تا آن زمان، معامله گران می توانند در کریپتو کارنسی خنثی بمانند.

ETH/USD

اگر جفت ETH / USD مسیر را از سطح فعلی معکوس کند و قیمت ها به سرعت به بالای ۱۹۲٫۹۴۵ دلار برسد، دیدگاه منفی ما بی اعتبار خواهد بود. چنین حرکتی نشان می دهد که شکست فعلی تله بازار نزولی بوده است.

XRP/USD

XRP برای دو روز گذشته اولین حمایت را تا ۰٫۲۴۵۰۸ دلار حفظ کرده است

شکست قیمت زیر ۰٫۲۴۵۰۸ دلار می تواند منجر به بازپس گیری حداقل سالانه ۰٫۲۲۵ دلار شود. اگر این پشتیبانی نیز شکسته شود، روند نزولی می تواند تا ۰٫۱۹ دلار افزایش یابد.

در مقابل ، اگر جفت XRP / USD سطح فعلی را پایین بیاورد و از EMA 20 روزه بالاتر برود، نشان دهنده تغییر احتمالی در این روند خواهد بود.

https://cointelegraph.com/news/price-analysis-31-08-btc-eth-xrp-bch-ltc-bnb-eos-bsv-xlm-ada?utm_source=Telegram&utm_medium=social

پاسخی بگذارید