ما در حال مشاهده یک تصمیم مهم برای بیت کوین هستیم ؛ شرکت های امریکایی در حال بررسی بیت کوین برای ورود به صندوق های سرمایه گذاری بوده اند و تلاش های چندین ساله ان ها در حال به ثمر نشستن میباشد.

صندوق های سرمایه گذاری شامل صندوق هایی میباشند که با جذب سرمایه مردم اقدام به مبادلات در بورس های مختلف میکنند این صندوق ها در داخل کشور ما نیز رایج میباشد و معمولا با سبد گردانی اقدام به دریافت سود و پرداخت سود پس از کسر کارمزد به سرمایه گذاران مینمایند . وجود تحلیل گران خبره از مزایای این صندوق ها میباشد . بیت کوین نیز در تلاش شرکت های امریکایی در حال پیوستن به صندوق های سرمایه گذاری یا ای تی اف (Exchange Traded Fund) میباشد .
کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده جمعه شب نتیجه نهایی این تصمیم را اعلام خواهد کرد و پیش بینی میشود تاثیری شگرفی برروی قیمت بیت کوین داشت باشد .
پیش بینی میشود با حمایت های صورت گرفته توسط کامرون (نخست وزیر سابق بریتانیا)؛اقبال جهانی ؛ و سرمایه گذاری تایلر و …. این روند مثبت باشد . ضمنا برخی از معامله گران بدون در نظر گرفتن تصویب این قانون و یا عبور از ان در حال گرفتن سود های خوبی با ترید های بیت کوین میباشند . پیش بینی میشود در زمان ای تی اف نوسانات بسیار بالایی رخ دهد .مدیر سرمایه گذاری صندوق های ایالات متحده نیز بر این باور میباشند .

فرهاد اکسچنج  اولین ارائه دهنده خدمات بیت کوین در ایران

پاسخی بگذارید