آیا روند صعودی ادامه خواهد یافت؟

بازار نزولی برای شکستن سطح ۵۰۰۰ دلار پس از سقوط ناگهانی بیت فینکس و تتر در موقعیت خوبی قرار گرفته بود، اما بیت کوین دوباره روندی صعودی دارد. پس از یک رکود اقتصادی جدید که با مسئله غامض تتر-بیت فینکس آغاز شد، بیت کوین و تمام آلت کوین های اصلی به سودهای جزئی باز می گردند.

 قیمت بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال با سرمایه گذاری بازار پس از افزایش ناچیز قیمت ۰٫۹۱ درصدی، قیمت آن به ۵،۲۹۱٫۶۹ دلار می رسد. BTC به زیر سطح مقاومت ۵۱۰۰ دلار موفق به سرمایه گذاری نشده است و در حال حاضر در حال رقابت با ۵۳۰۰ دلار است.

در حالی که قطعا مانند یک گردش مثبت از رویدادها برای بازار صعودی بیت کوین است، اما هنوز احتمال کاهش قیمت وجود دارد. براساس یک گزارش بلومبرگ، شاخص واگرایی همگرایی GTI Vera نشان می دهد که بازار رمزگشایی می تواند اولین فروش بزرگ خود را از اواسط ماه مارس تجربه نماید. پایان افزایش قیمت می تواند به طور جدایی ناپذیر با موضوع بحث برانگیز تتر ارتباط داشته باشد.

آلت کوین ها به آرامی افزایش شتاب می دهند.

به طور قابل توجهی، آلت کوین های بالا به میزان قابل ملاحظه ای سود بیشتری نسبت به بیتکوین ثبت کردند. اتریوم، در طول ۲۴ ساعت گذشته پس از اشاره
Elon Musk موسس میلیاردر در توییتر ۳٫۱۶ درصد افزایش یافته است. موجدار شدن XRP که شاخص آن به تازگی، توسط
Nasdaq اضافه شده و افزایش ناچیز قیمت ۳٫۷۲ درصدی را مشاهده کرد. در همین حال، سود پیش بینی نشده بیت کوین ۵٫۵۰ درصد افزایش یافت و به عنوان ۱۰ کوین برتر نمایش داده شد

پاسخی بگذارید