یک تحلیلگر ارشد بازار ارز های رمز نگاری شده با استفاده از پلتفرم معاملاتی اجتماعی به نام eToro Mati Green span اعلام کرده است که دست کم ۳ میلیارد دلار در آستانه تزریق به بازار تجارت بیت کوین  و سایر ارزهای دیجیتالی است.

انتظار می رود این مبلغ از محل بودجه هایی که برای ثبات شرکت های دولتی استفاده می شود، تامین گردد که بر اساس برخی گفته ها “هرگز بازار ارزهای دیجیتالی را ترک نکرده اند”.
Greenspan معتقد است که بودجه هایی  که موجب ثبات برخی از ارزهای  اصلی مانند Tether USDT با بوجه فعلی بیش از ۲ میلیارد دلار است، می گردد  بار دیگر به  سمت ارزهایی هم چون بیت کوین و آلت کوین ها  باز می گردد. این جایگاه هنوز هم از سوی عده ای مورد بحث وابهام قرار گرفته است.

روند صعودی فعلی که توسط بیت کوین و بسیاری دیگر ارزها محقق شده است، از موقعیت
Greenspan پشتیبانی می کند؛ چرا که  داد و ستد هایی بسیاری پبش از ازروند صعودی بازار بیانگر این واقعیت است که  تزریق سرمایه به این بازار  قطعیست . این امر توسط شرکت Flipside Crypto ( یک شرکت تحقیقاتی در زمینه  بازار) تایید شده است .

اگرچه بعضی از آنها سعی داشتند که احتمال شکوفایی بازار را نادیده بگیرند، با این حال می توان ادعا کرد  تمام معیارهای کلیدی به این واقعیت اشاره دارند که این اتفاق به زودی رخ خواهد داد. در واقع، برخی از شک و تردیدها پذیرفته اند که بیتکوین و بازار به طور گسترده به سمت  صعودی بودن پیش می رود! این نشان می دهد که در حال حاضر معامله گران ارز های رمز نگاری شده دلیلی برای رضایت مندی دارند.

جریان بالقوه ۳ میلیارد دلار به طور چشمگیری بازار ارز های رمز نگاری شده  را به سمت جلو هدایت میکند که این مساله  نوید بخش آینده روشن تری است. در حالی که نشانه هایی وجود دارد که این روند تازه آغاز شده است و بسیاری از متخصصان آن را تأیید کرده اند که نشانگر بخش بزرگی در حمایت از بازار است.

تا کنون، بیت کوین با قیمتی بیش از ۵۱۰۰ دلار معامله شده است، که اندکی کمتر از سطح پشتیبانی است، با این حال شواهد نشان می دهد که این عدد احتمالا به طور قابل توجهی کاهش نخواهد یافت و در بلند مدت نیز کمتر از ۵۱۰۰ دلار نخواهد بود. در حال حاضر این ارز رمز نگاری شده با قیمت ۵،۱۸۹ دلار معامله می شود.

تعداد کمی از ده ارز رمز نگاری شده پر طرفدار هم اکنون در وضعیت خطر هستند، اما این موقعیت ناپایدار است و ممکن است دیر یا زود جایگاه ایمن خود را از دست بدهند. به طور کلی، بازار در حال صعود است و ما انتظار داریم حتی روزهای بهتر را پیش رو داشته باشیم.

پاسخی بگذارید