به روز رسانی بازار ارز های رمز نگاری شده: رشد قیمت بیت کوین شتاب گرفت، هدف قیمت ۱۲۰۰۰  دلار است.

به نظر می رسد که مدت کوتاهی از تثبیت به پایان رسیده است، زیرا بازار ارز های رمز نگاری شده در حال رشد دوباره است. بیت کوین و تمام آلت کوین های اصلی در ناحیه سبز قرار دارند به گونه ای که  از ۱٫۵٪ ، ۹٪  را به خود اختصاص داده اند. کل سرمایه شناور در بازار ارز های رمز نگاری شده از ۳۲۷ دلار در روز دوشنبه به مقدار ۳۳۵۵  ملیار دلار افزایش یافت. این درحالیست که، میانگین معاملات روزانه در ۶۶ میلیارد دلار ثبت شده است. سهم بازار بیتکوین نیز به ۶۲٫۲٪ کاهش یافت.

مروری بر قیمت چهار ارز دیجیتالی پر طرفدار

  • بیت کوین (BTC / USD) به سرعت به  سمت قیمت هدف ۱۲۰۰۰ دلار حرکت می کند. با ارزشترین سکه دیجیتال  قیمت مبادله روزانه در سطح ۱۱،۹۰۰ دلار را به خود اختصاص میدهد.(در زمان نگارش این مقاله قیمت آن  به مرز ۱۱،۸۲۰ دلار رسید). گذر از مرز ۱۲۰۰۰ دلار کمک خواهد کرد تا پتانسیل ناشی از عدم مبادله این ارز دیجیتال ازاد شده و قیمت آن را  تا میزان ۱۲،۳۰۰ دلار افزایش دهد.
  • اتریوم، دومین ارز پر طرفدار بازارارزهای دیجیتالی با ارزش سهام ۳۳٫۱ میلیارد دلار، ۷ درصد معاملات بازار را در بر گرفته است.لازم به ذکر است ارزش این ارز رمز نگاری شده از ۳۱۰ دلار عبور کرده است. این ارز دیجیتالی به سرعت در حال رشد در بازارهای جهانی ارزهای دیجیتالی است.
  • XRP Ripple پس از روز یکشنبه، ۱٫۵ درصد معاملات بازار را در برگرفته و تا زمان نگارش این مقاله با قیمت ۰٫۳۹۸۶ دلار معامله شده است. سومین  ارز بزرگ دیجیتال با ارزش سهام  ۱۶٫۸ میلیارد دلار اخیرا در  سطح ۰٫۴ دلار محدود شده است.
  • لایتکوین در تلاش برای عبور  از مرز ۱۲۰٫۰۰ دلار و  بهبود  جایگاه خود در بازار ارز های رمز نگاری شده است. ارزش سهام چهارمین سکه بزرگ دیجیتالی  در حدود ۷٫۵ میلیارد دلار در روز یکشنبه به ۱۲۱٫۲۱ دلار رسید و در زمان نگارش  این مقاله در سطح ۱۲۰٫۴۰ دلار تثبیت شد.

https://www.fxstreet.com/cryptocurrencies/news/cryptocurrency-market-update-bitcoin-bulls-wake-up-target-at-12-000-201907080932

پاسخی بگذارید