۱٫ سایت ما تنها Exchanger و تنها آفیسر رسمی وبمانی معرفی شده در سایت وبمانی بوده و هست (از سال ۲۰۰۹ تا کنون). لینک زیر روی سایت اصلی وبمانی گواه این مطلب هست  ( اکسچنج تایید شده ی وبمانی )
http://geo.wmtransfer.com/wmobjects/coun…=en&type=1


با کلیک روی لینک بالا و رفتن روی مشخصات سایت صاحب وبسایت و نیز شماره آی دی وبمانی وی نیز مشخص می شود که متعلق به این حقیر است. لینک وریفای مشخصات پاسپورت وبمانی اینجانب:

https://passport.wmtransfer.com/asp/cert…6811416752

 


۲٫ از لینک بالا و هم چنین لینک زیر مشخص هست که هیچ شکایت منفی از ما در سیستم وبمانی موجود نیست و دو کامنت مثبت از ما در سیستم وبمانی ثبت شده است و همچنین اینکه BL ما فعال و برابر ۲۹۱ است:

http://arbitrage.wmtransfer.com/asp/clai…6811416752

توضیح اینکه چنانچه شما از خدمات ما راضی نباشید می توانید در سیستم وبمانی شکایت کنید. چنانچه شکایت شما وارد باشد سیستم وبمانی حساب ما را بلوک خواهد کرد تا وقتی که پول شما را برگردانیم یا به هر صورت شما را راضی کنیم. اما اگر شکایت شما وارد نباشد حساب بلوک نخواهد شد. نشانه ی بلوک شدن حساب این است که BL – Business Level صفر می شود و آنقدر صفر می ماند که شما شاکی را راضی کنید. (به همین دلیل وبمانی یکی از معتبرترین سیستم های پولی دنیاست)

۳٫ تنها Verification Officer تایید شده ی وبمانی نیز به گواه لینک زیر بیش از پنج سال اینجانب بوده و هستم ( تنها آفیسر رسمی وبمانی ):

http://geo.wmtransfer.com/wmobjects/coun…=en&type=9

 

۴٫ FarhadExchange  در سایت رسمی بارزگانان  و مرچنتهای رسمی وبمانی – MegaStock.ru  به شماره ی ثبت ۳۱۸۴۱ ثبت رسمی شده است:

 

http://megastock.ru/Resource.aspx?lang=en&id=31841

با تشکر

پاسخی بگذارید