Bangkok, Thailand - May 13, 2014 : Simpsons family on sofa and see the scary movie figure toy character. There are plastic toy sold as part of the Burger King toys.

احتمالا سریال سیمپسون‌ها را می شناسید. اگر حتی یکبار هم اسم این سریال به گوش شما خورده باشد امکان دارد از سابقه ی پیش بینی های درست آن نیز اطلاعاتی داشته باشید.
نویسندگان سریال سیمپسون‌ها به پیش بینی آینده تمایل زیادی دارند. گوی کریستالی آن ها رکورددار پیش بینی های آینده است. پیش بینی هایی از دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ تا بحران مالی یونان و حتی ویروس کرونا.

قیمت روز ارز دیجیتال – کلیک کنید.

پیش بینی سیمپسون‌ها برای قیمت بیت کوین

سریال سیمپسون‌ها اینبار به قیمت بیت کوین اشاره می کند. این سریال نشان می دهد که قیمت بیت کوین تا بی نهایت رشد خواهد کرد.
هجدهمین قسمت از فصل ۳۲ سریال کمدی سیمپسون‌ها با نام برگر کینگز (Burger Kings) به نمایش گذاشته شده است. در این قسمت بزرگترین ارز رمزنگاری شده یعنی بیت کوین با علامت بی نهایت نشان داده شده است. به غیر از بیت کوین، پیش بینی های این سریال به ارزش سهام GameStop (GME) نیز اشاره دارد. در این سریال اشاره شده است که ارزش این سهام به یک تریلیون دلار می رسد. سپس بلافاصله از سطح دو تریلیون دلار نیز عبور می کند که این مسئله نوسانات این سهام را برجسته می کند.
GameStop یک شرکت پخش بازی های ویدیویی و کالاهای بازی است. ارزش سهام این شرکت در بازار بورس آمریکا در هفته های اول سال ۲۰۲۱ رشد چشم گیری داشت.

داستان قسمت آخر فصل ۳۲ سریال سیمپسون‌ها

آخرین قسمت این سریال ۱۱ آوریل از شبکه فاکس پخش شد. در این قسمت آقای برنز با خوردن بیش از حد همبرگر تا آستانه مرگ می رود. او سپس به فکر فروش همبرگرهایی می افتد که از گیاهان عجیب و غریب تهیه می شوند تا بتواند عمر مردم را طولانی کند.
شرکت جدید وی، X-Cell-Ent Burge، هومر سیمپسون را برای فیلمبرداری تبلیغاتی استخدام می کند. در همین حال، مارج برای خرید یک شلوار جدید برای همسرش در حال سفته بازی سهام این شرکت و سایر شرکت ها است. در نهایت آقای برنز همبرگرهای خود را از گیاهان در معرض انقراض که در جنگل های بارانی آمازون می روید، درست می کند. مارج هم قبل از آنکه  ضرر کند، سهام خود را فروخت.

سریال سیمپسون‌ها اینبار قیمت بیت کوین را نمایش می دهد!!

نگاهی به آینده

ارزهای دیجیتال و بلاکچین در ماه فوریه سال گذشته نیز در سریال سیمپسون‌ها ظاهر شدند. جیم پارسونز در سریال Big Bang Theory نیز توضیحات عمیق و شگفت انگیزی در مورد این فناوری جدید ارائه داد.
این ایده که بیت کوین می تواند به بی نهایت برسد به راحتی با نظریه ی سرمایه گذاران بزرگی همچون جسی پاول مدیر عامل شرکت Kraken و مایکل سایلور مدیرعامل MicroStrategy مطابقت دارد. آن ها مطمئن هستند که به همان اندازه که سقوط دلار آمریکا ته ندارد، صعود ارز دیجیتال نیز بی نهایت خواهد بود.
کراکن صرافی ارز دیجیتال در ایالات متحده است.
مایکرواستراتژی یک شرکت هوش تجاری است.

با توجه به اینکه ماه گذشته سریال سیمپسون‌ها برای دو فصل دیگر تمدید شد، این احتمال وجود دارد که پیش بینی های این سریال در سال های آینده، حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

وبلاگ ما را دنبال کنید.
منبع خبر

پاسخی بگذارید