دریافت پرسنال پاسپورت از فرهاد اکسچنج احتیاج به داشتن پاسپورت معتبر دارد. قبل از اقدام برای دریافت این نوع از پاسپورت می بایست حساب وب مانی شما فرمال پاسپورت باشد.

فرهاد اکسچنج را بهتر بشناسید!

  • اگر سن متقاضی بین ۱۵ تا ۱۸ سال (کوچکتر از ۱۸ سال تمام) است حضور ولی قانونی با کارت شناسایی معتبر ضروری است.
  • می بایست مبلغ ۵۰ دلار از طریق کنترل پنل حساب وب مانی شما به سیستم وبمانی جهت دریافت این نوع از پاسپورت پرداخت شود.
     لینک پرداخت ۵۰ دلار
     لینک مستقیم پرداخت
  • برای ورود به لینک باید حساب وبمانی داشته باشید و با مشخصات حساب وبمانی خود لاگین کنید.
  • سپس با شماره تلفن ۰۲۱۶۲۸۳۶۰۰۰ داخلی ۱۰۳ تماس بگیرید. برای دریافت پرسنال پاسپورت حتما نیاز به تعیین وقت قبلی جهت حضور در دفتر می باشد.
  • به دفتر فرهاد اکسچنج – نماینده ی رسمی و انحصاری شرکت وبمانی واقع در تهران – خیابان ستارخان – ابتدای خیابان نیایش – جنب پارک ستارخان – پلاک ۲۵ – واحد ۷ در زمان از قبل تعیین شده مراجعه کنید. (مراجعه بدون وقت قبلی به هیچ وجه امکان پذیر نیست)
  • با حضور در دفتر فرهاد اکسچنج فرم مخصوص دریافت پاسپورت پرسنال وب مانی را دریافت و پر می کنید. (همراه داشتن پاسپورت معتبر الزامی ست) 
    دانلود فرم مربوطه از طریق این لینک

پس از طی مراحل فوق پاسپورت پرسنال در همان روز صادر می شود و کاملا فعال خواهد بود.

فرهاد اکسچنج

آموزش های بیشتر در فرهاد اکسچنج

پرسنال پاسپورت (Personal Passport): پس از دریافت این سطح حساب شما محدودیتی ندارد. برای ارتقا نوع پاسپورت خود در این حالت می بایست پس از پرداخت ۵۰ دلار به سایت وب مانی به یکی ازنمایندگی های تعیین شده در سایت وب مانی برای دریافت پرسنال پاسپورت مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت کنید. مجموعه فرهاد اکسچنج نمایندگی معتبر وب مانی در ایران است. در متن فوق نحوه دریافت پرسنال پاسپورت توضیح داده شده است.

فرهاد اکسچنج

منبع
وبلاگ ما را دنبال کنید.

پاسخی بگذارید