حرکت به سمت قیمت ۱۳۰۰۰ دلار

توقف در سطح ۱۳۰۰۰ دلار برای بیت کوین دور از دهن نیست!

بررسی روند قیمت بیت کوین

بیت کوین از دوشنبه در حال گسترش فعالیت خود است. این ارز دیجیتالی سطح  بحرانی ۱۲۰۰۰ دلار را در نوردید  و در ساعات اولیه به وقت کشورهای اسیایی در روز سه شنبه  به قیمت ۱۲،۷۸۲ دلار رسید. بیت کوین در ۲۴ ساعت اخیر، نزدیک به ۱۱ درصد معاملات بازار را به خود اختصاص داده است و در زمان نگارش این مقاله  به  قیمت ۱۲۷۰۰ دلار رسیده است. در حال حاضر بیت کوین روند صعودی افسار گسیخته ای را طی می کند.

در عین حال پیش بینی می شود حمایت اولیه BTC / USD به ۱۲۲۰۰ دلار خواهد رسید. این حمایت  توسط خط پایین و متوسط روزانه  حاصل از فعالیت ۴ ساعته Bollinger Band ایجاد شده است. پس از تشکیل آن، فروش در سطح ۱۲۰۰۰ دلار ادامه خواهد یافت که این امر خریداران علاقمند به این رمز ارز را به خود جلب خواهد کرد.

یکی دیگر از موانع در انتظار بیتکوین، احتمال توقف در سطح 
۱۱,۴۰۰ دلار است که در تعقیب  ۱۱،۳۰۰ دلار (خط میانه روزانه بولینگر باند) می باشد. مانع جدی بعدی سطح  ۱۱۰۰۰ دلار و ۱۰،۴۰۰ دلار با پشتیبانی ۱ روزه Pivot Point 1 و پشتیبانی  ۱ هفته  Pivot Point 1 می باشد.

مقاومت قیمت اولیه در سطح ۱۳۰۰۰ دلار است که توسط خط بالایی ۱ روزه بولینگر تقویت شده است. پس از آن،  حرکت صعودی با تمرکز برسطح ۱۳،۳۵۳ دلار و بالاترین قیمت ۱۳،۸۶۰ دلاری دور از انتظار نیست . این موانع میانی ما را از کنترل گسترده ۱۴،۰۰۰ دلاری جدا می کند.

https://www.fxstreet.com/cryptocurrencies/news/bitcoin-price-analysis-btc-usd-bulls-take-revenge-rush-towards-13-000-201907090624

پاسخی بگذارید