Paralegal services abstract concept vector illustration. Delegated legal work, organizing files, drafting documents, legal research, law firm, write report, litigation abstract metaphor.

هستر پیرس (Hester Peirce) یکی از افراد سازمان بورس و اوراق بهادار معتقد است که برای ممنوع کردن بیت کوین، باید اینترنت را خاموش کنید.

“تلاش دولت ها برای تحریم بیت کوین احمقانه است.”

قیمت روز ارز دیجیتال – کلیک کنید.

هستر پیرس معروف به Crypto Mom است.
او عضو هیئت مدیره ی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) است که بسیار به بیت کوین علاقه دارد.
هستر پیرس در جریان کنفرانس مجازی MarketWatch در اوایل این هفته، گفت: “هر اقدامی برای منع بیت کوین توسط دولت احمقانه خواهد بود.”

خاموشی اینترنت در پی ممنوعیت بیت کوین

پیرس گفت:
“برای ممنوعیت بیت کوین، دولت مجبور خواهد بود اینترنت را خاموش کند.
نمی دانم که چگونه دولت ها می توانند بیت کوین را ممنوع کنند. مطمئناً می توانند در این زمینه تلاش کنند.
جلوگیری از انجام معاملات بیت کوین بسیار دشوار است. بنابراین فکر می کنم اقدام احمقانه ای برای دولت باشد که بخواهد این تحریم را اعمال کند.”

غیر قانونی شدن بیت کوین

فرهاد اکسچنج اینترنت

این بیانیه در پی آن مطرح شد که ری دالیو (Ray Dalio)، سرمایه گذار، میلیاردر و بنیانگذار Bridgewater Associated (شرکت مدیریت سرمایه گذاری آمریکایی) گفته بود:
“احتمال دارد که دولت های سراسر جهان بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را ممنوع کنند.”
دالیو به یاهو فایننس (پلتفرم مدیریت مالی یاهو) گفت:
“هر کشور انحصار خود را در کنترل میزان عرضه و تقاضا مهم می داند. دولت ها نمی خواهند پول های دیگر در حال کار یا رقابت در بازار مالی باشند. زیرا در این صورت همه چیز می تواند از کنترل خارج شود. به همین دلیل غیرقانونی شدن بیت کوین بسیار محتمل است. “

با این حال، طبق گفته پیرس، مشکل اصلی دولت ها حداقل وقتی صحبت از ارزهای دیجیتال می شود، یافتن روشی برای تنظیم مقرراتی است که در عین حال سازنده، مولد ثروت و غیرمحدود باشد.
وی خاطرنشان کرد:
“من دیده ام که برخی کشورها رویکرد سازنده تری دارند. ما باید رویکرد دولت ها را به جهت مثبت برگردانیم. من خوش بین هستم، کاری که ما می توانیم با کمک هم انجام دهیم ایجاد یک چارچوب نظارتی مناسب است. “

وبلاگ ما را دنبال کنید.
منبع خبر

پاسخی بگذارید