بیش از %۸۳  از بحث های صورت گرفته در مورد بیت کوین در فضای مجازی (Reddit)  مثبت ارزیابی شده است.

محققان فناوری کامپری  از تکنیک یادگیری ماشین برای تجزیه و تحلیل بیش از ۴۸۰۰۰ پست Reddit  استفاده کردند و تعیین کردند  کدام یک از رمز ارزهای اصلی  عملکرد مطلوبی دارند. این تحقیق همچنین شامل ۷۵۰۰ مقاله مربوط به رسانه های خبری در سطح ملی و بین المللی است.

مقالات براساس نگرش مثبت و منفی نسبت به سایر مقالات درج شده در این مطالعه امتیاز دهی شده اند.

صحبت های در گوشی در مورد رمز ارز ها  همچنان در حال گسترش است.

به طور کلی بحث در مورد ارزهای دیجیتالی  در مارس سال ۲۰۱۷ ، در حالی که بیت کوین  از طلا هم ارزشمند تر شده بود ، افزایش یافت. جو ایجاد شده  با افزایش یافتن  قیمت بیت کوین در دسامبر همان سال به اوج خود رسید و  با سقوط قیمت ها در هیئت مدیره دوباره سقوط کرد.

با این حال، نوسانات قیمت در نوامبر سال ۲۰۱۸ هنگامی که قیمت ارزهای دیجیتالی در حال پایین آمدن بودند، به اوج خود بازگشتند. از آن زمان بحث های رمزنگاری در مورد Subreddits افزایش یافته است ، زیرا قیمت ها بالا رفته و Libra نیز معرفی شده است.

۸۵٪ از مباحث پیرامون پیرامون رمز ارزها مثبت هستند.

تخمین زده می شود که ۵٫۸۵ درصد مکالمات در مورد  این موضوع از نظر احساسات مثبت تلقی می شوند. با این حال ، تجزیه و تحلیل مقالات رسانه ای تصویری نتایج  متفاوتی را نشان می دهد ، چرا که  که اکثر رسانه ها بیشتر مقالات با ارزیابی  منفی را  منتشر می کنند.

بیشترین سهم  در این مورد HuffPost ، Business Insider و International Business Times بودند که دو برابر بیشتر مقالاتی با رویکرد منفی منتشر کردند. در این بین،  فوربس این روند را پشت سر گذاشت به گونه ای که  80٪ ازمحتویات مقالات  منتشر شده از سوی آن دارای محتوای مثبت بوده است.

تجزیه و تحلیل قیمت ارزهای دیجیتالی

وقتی محتوای بحث های صورت گرفته در Reddit مثبت است ، ارز libra متعلق به فیسبوک در صدر جدول قرار دارد. باورنکردنی است که محتوای بیش از۹۷٫۷٪ از بحث ها مثبت ارزیابی شده است.

(ADA)، (ETH) ، (LTC) و(TRX) نیز عملکرد خوبی داشتند ، به طوری که بین ۸۵ تا ۹۰ درصد مکالمات Reddit در مورد آنها مثبت ارزیابی شده است. بیت کوین امتیاز مثبت ۸۳٫۵٪ را کسب کرد.

https://cointelegraph.com/news/over-83-of-bitcoin-discussions-are-positive-on-reddit-new-study?utm_source=Telegram&utm_medium=social

پاسخی بگذارید