Stack of Ethereum cryptocurrency bullish fork concept

در مقاله قبلی در رابطه با کارمزد شبکه اتریوم و نحوه محاسبه آن صحبت کردیم. حال قصد داریم بررسی کنیم که بروزرسانی لندن چه تاثیری بر هزینه ها داشته است.

بروزرسانی لندن و تاثیر آن بر کارمزد

به روزرسانی لندن برای کاربران به چه معناست؟
مشابه بیت کوین، مکانیسم شبکه اتریوم برای تایید تراکنش ها به این شکل بود که هرچه بیشتر کارمزد تراکنش بپردازید، احتمال اینکه تراکنش شما سریع تر انتخاب و توسط ماینرها تأیید شود بیشتر است. پس از به روزرسانی لندن، دیگر نیازی به تعیین میزان کارمزد برای انجام معاملات اتریوم ندارید.

در عوض، فقط کارمزد پایه برای هر بلاک، بعلاوه ی گزینه ای به عنوان انعام برای ماینرها وجود دارند. با این حال، کارمزد پایه می تواند در فاصله ی ارسال تراکنش توسط شما و اضافه شدن آن به بلاک تغییر کند. برای جلوگیری از این امر، می توانید یک سقف کارمزد به عنوان حداکثر مبلغ مورد نظر برای پرداخت تعیین کنید. اگر ماینرتراکنش شما را در بلوکی قرار دهد که کارمزد پایه آن از سقف کارمزدی که در نظر گرفته بودید کمتر شود، این ما به تفاوت توسط شبکه بازپرداخت می شود.

آموزش بلاکچین در فرهاد اکسچنج

کارمزد شبکه اتریوم - بروزرسانی لندن

جامعه اتریوم در رابطه با این بروز رسانی چه فکر می کنند؟

در رابطه با بروزرسانی لندن، نظرات متفاوتی وجود دارند که این نظرات عمدتا در رابطه با هزینه معاملات هستند. اگرچه ماینرها در حال آماده شدن برای پایان بخشیدن به مکانیسم اثبات کار و انتقال به مکانیسم اثبات سهام اتریوم ۲.۰ هستند، اما این به روز رسانی هزینه های دریافتی ماینرها را به میزان قابل توجهی تغییر داده است. این کاهش ممکن است به طور بالقوه منجر به کاهش سود ماینرها شود. نگرانی دیگر این است که استخراج اتریوم می تواند متمرکزتر شود. برخی معتقدند که تنها بزرگترین ماینرها با کمترین هزینه انرژی قادر خواهند بود با سود کار کنند.
در حالی که نمی توان به طور قطعی نظر داد، اما مکانیسم های ضد تورم می تواند قیمت اتریوم را افزایش دهد.

منبع

پاسخی بگذارید