Vector illustration of a man working from home during the coronavirus outbreak

کارآفرین و میلیاردر مشهور، مارک کوبان، طرفدار قدیمی ارزهای رمزنگاری شده، معتقد است ویروس کرونا ثابت کرده است که موسسات مالی سنتی چقدرغیر ضروری هستند.

قیمت روز ارز دیجیتال را چک کنید.

کرونا و موانع مالی!

کوبان با اشاره به موانع دریافت کمک هزینه های مالی در طی همه گیری ویروس کرونا و تعداد روزهایی که بانک ها برای تسویه حساب ها نیاز دارند، گفت:
“تغییر مسیر به سمت ارزهای دیجیتال بدون شک الزامیست.”
میلیون ها آمریکایی از جمله سربازان و ذینفعان تأمین اجتماعی در طول همه گیری ویروس کرونا برای دستیابی به کمک هزینه های مالی خود، تلاش کردند. کوبان در پادکست خود گفت:
“به معنای واقعی کلمه افرادی که بیشترین نیاز را به پول داشتند، با کمترین سرعت آن را بدست آوردند.”

کرونا ثابت کرد سیستم مالی سنتی کابردی ندارد!

اگر هر کس یک کیف پول دیجیتال داشته باشد به محض موجود شدن کمک هزینه های مالی، مبلغ مستقیم به کیف پول دیجیتال واریز می شود.

در فرهاد اکسچنج بیت کوین را به زبان ساده یاد بگیرید – کلیک کنید.

کریپتوکارنسی ها یک نوع ارز دیجیتال هستند که برای خرید کالا، خدمات و همچنین سرمایه گذاری مورد استفاده قرار می گیرند. امنیت این ارزها با رمزنگاری تامین می شود. بنابراین کلاهبرداری در بازار آن ها تقریباً غیرممکن است. کوبان تنها فرد مشهوری نیست که دنیای ارزهای دیجیتال را تشویق می کند. ایلان ماسک مدیر عامل تسلا مدت هاست که علاقه زیادی به این بازار دارد. شرکت وی در ماه فوریه ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرد. او اعلام کرد به زودی در شرکت تسلا، برای خرید وسایل نقلیه اش ارز دیجیتال نیز پذیرش می شود. خواننده رپ اسنوپ داگ نیز سوار کشتی طرفداران ارز دیجیتال شده است.

بیت کوین، محبوب ترین رمز ارز جهانی در سال ۲۰۰۹ راه اندازی شد. این ارز به عنوان جایگزینی برای ارزهای فیات طراحی شد. بیت کوین مبتنی بر یک شبکه توزیع شده به نام بلاکچین است. اما بلاکچین چیست؟؟

بلاکچین را به زبان ساده بیاموزید.

منبع خبر
وبلاگ ما را دنبال کنید.

پاسخی بگذارید