کریپتوکارنسی هفته بدون هدف را ادامه میدهد

یک هفته بی ثبات و بدون هدف دیگر که آغاز یک ماه جدید را نشان داد. قیمت بیت کوین با ۳۸۰۰ دلار شروع شد و ثبات قیمت به مدت شش ماه هیجان انگیز است. اتریوم در حدود ۱۳۵ دلار ثابت بوده است و ریپل ۰٫۳۱۷۵ دلار بوده است. روز جمعه تغییرات کمی مشاهده شده است، اما بار دیگر تعطیلات آخر هفته،در مسیر حرکت بسیار تاثیر گذار بوده است. اتریوم تلاش های فراوانی برای حرکت به عقب در کمتر از ۱۳۰ دلار داشته است و بیت کوین یک بار دیگر به کمتر از ۳۸۰۰ دلار و ریپل تا سطح ۰٫۳۰۷۰ دلار کاهش یافته اند.
تغییرات ملایم تر آخر هفته در حقیقت نتیجه پایانی یک هفته است که عدم پذیرش استوار یک حرکت گسترده بالاتر را نشان داد و بازار نگران عقب نشینی های بیشتر است. خرده فروشان اصلی Kroeger در سیمای خبر تصمیم گرفته اند که دیگر ویزا کارت ها را در فروشگاه مواد غذایی و داروسازی Smith نپذیرند. یک فرصت بزرگ برای کریپتوکارنسی فرصت بزرگی برای دارایی های بلاک چین و ارز های دیجیتال برای جایگزینی زیرساخت های قدیمی مشخص می کند.
تحلیل فنی
یکی از پیشگامان اصلی در بالا بردن قیمت ارز های رمزنگاری اخیر EOS بوده است. EOS بیش از دو برابر قیمت در ماه فوریه است. سطوح پشتیبانی با توجه به عقب نشینی اخیر کجاست؟ با نگاهی به نمودار ساعتی زیر، یک اصلاح فیبوناچی از ماه ژانویه کمتر از ۲٫۱۶۰۰ دلار تا ماه فوریه بالای ۴٫۴۱۷۵ دلار را نشان می دهد. همانطور که می بینید ۵۰٪ اصلاح در۳٫۲۸۸۷ دلار دیده می شود بنابراین به عنوان پشتیبانی قوی در چندین موقعیت عمل کرده است. در اینجا با شکستن ما می توانیم حرکت سریع در سطوح پایین تر را مشاهده نماییم.ما تمرکز زیادی بر بیت کوین واتریوم داریم که شما را با سطوح مهم سکه های دیگر آشنا می کند به ویژه اگر آن ها منجر به حرکت های جدید شوند.

https://www.forbes.com/sites/jpreissler/2019/03/04/crypto-continues-directionless-week/#317d6cd73ba9

پاسخی بگذارید