به محض اینکه یونیسف شروع به پذیرش ارزهای رمزنگاری شده کند، ارزش بیت کوین ۳٫۶% بیشتر می شود.


و به محض اینکه بازار ارزهای رمزنگاری شده جا بیوفتد، بیت کوین به طرق مختلفی سود بدست خواهد آورد.
(BTC) بار دیگر پیش تازی می کند و اخیرا قبل از سقوط به ارزش فعلی خود یعنی ۸۵۰۴ دلار، ارزش ۸،۶۲۳ دلار را تجربه کرده بود. ارزش بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۳٫۶٪ و در هفته گذشته ۳٫۹٪ بالا رفته است.
در ساعات اولیه امروز، بیت کوین شاهد یک افزایش ارزش ناگهانی از ۸٫۲۱۵ دلار به بیش از ۸،۶۰۰ دلار شد، پس از آن کمی کاهش یافت، و در ۸ ساعت گذشته قبل از آنکه به ارزش کنونی خود برسد، ارزشی در حدود ۸,۵۷۵ دلار را تجربه کرد.
اکثر ارزهای رمزنگاری شده جدید هستند، با این حال BTC عملکرد بهتری نسبت به بیشتر ارزهای رمزنگاری شده دارد، و در روز گذشته، میزان تسلطش بر بازار از ۶۶٫۲% به ۶۶٫۹% افزایش یافت.
نرخ هش بیت کوین نیز در شش ماه گذشته تدریجا افزایش یافته و در طول سال ۲۰۱۹، همواره بیشتر و بیشتر شده است. ایمنی شبکه بیت کوین در نرخ هش Exahashes/s95 فعلی اش، اکنون تقریبا دو برابر آنچه در اوج بازار صعودی ۲۰۱۷ بود، است.
در حالی که علت دقیق شکست قیمت قبلی معلوم نیست، اما ممکن است مربوط به اخبار اخیر باشد مبنی بر اینکه بانک مرکزی امریکا به منظور گسترش ذخایر خود، خرید اوراق بهادار کوتاه مدت خزانه داری ایالات متحده را از سر خواهد گرفت. شب گذشته، آژانس کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد که کمک های مالی را به صورت ارزهای رمزنگاری شده خواهد پذیرفت، که این امر خود یک مزیت صنعتی محسوب می گردد.

https://decrypt.co/10192/bitcoin-gains-4-unicef-accepting-cryptocurrencies?amp=1

پاسخی بگذارید