آنتی ویروس اوریجینال

آنتی ویروس اوریجینال

آنتی ویروس اوریجینال

۱٫ لزوم خرید آنتی ویروس های اصلی و اوریجینال بر کسی پوشیده نیست. حتی دزدهای حرفه ای نرم افزار یعنی کسانی که پول دادن بالای یک نرم افزار را “کسر شأن” خود می دانند، این یک مورد را کوتاه میایند و روی کامپیوتر، لپ تاپ و یا تبلت و موبایل خود “آنتی ویروس اوریجینال” نصب می کنند.

۲٫ مدتی است که شرکت وبمانی امکان خرید آنلاین اشتراک ماهانه ی سه آنتی ویروس معروف دنیا را از طریق پرداخت با وبمانی فراهم آورده است. سه آنتی ویروس و امنیت اینترنتی ESET NOD32, KASPERSKY, MCAFEE  اکنون از طریق حساب وبمانی شما قابل خرید می باشند.

۳٫ شرکت وبمانی امکان خرید AntiVirus و Internet Security برای هر سه نرم افزار فوق را مجزا کرده است تا شما بر اساس هزینه و کارایی هر کدام که مورد احتیاجتان هست را تهیه کنید. طبعا کسانی که با اینترنت کاری ندارند از AntiVirus و کسانی که با اینترنت سر و کار دارند از Internet Security که بسته ی کاملی شامل آنتی ویروس و دیوار آتشین – FireWall –  می باشد را استفاده خواهند کرد.

۴٫ برای اینکه هزینه ی خرید بالا نباشد، امکان اشتراک ماهانه ی هر سه نرم افزار با مبلغ اندکی (حدود یک تا سه دلار ماهانه) فراهم آمده است. خرید و اشتراک از طریق آدرس زیر امکان پذیر می باشد:

http://antivirus.webmoney.ru/

[box type=”warning”]

سایت فوق به زبان روسی هست. چنانچه از Google Chrome استفاده کنید به راحتی و ظرف کمتر از یک ثانیه به انگلیسی و یا حتی فارسی قابل ترجمه می باشد. 

[/box]

۵٫ برای استفاده از خدمات سایت فوق باید در سایت وبمانی دارای حساب باشید. چنانچه با وبمانی آشنایی ندارید، در لینک زیر کلیه ی اطلاعات لازم برای شما – از باز کردن حساب در وبمانی گرفته تا نحوه ی استفاده و شارژ آن از طریق ریال ایران – آمده است:

 http://blog.farhadexchange.com/category/farhadexchange-com/webmoney/

نحوه ی شارژ کردن حساب وبمانی از طریق ریال ایران به طور کاملا اتوماتیک و آنلاین در لینک زیر توضیح داده شده است:

http://blog.farhadexchange.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%d8%a8%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d9%85%d8%a7%d8%aa%db%8c%da%a9/