قیمت بیتکوین به ۱۰۵۰۰ دلار رسید و در انتظار سطح افزایش بعدیست!

قیمت بیت کوین  بامداد ۲ آگوست از ۱۰،۰۰۰ دلار به نزدیک به ۱۰ هزار و ۵۰۰ دلار صعود کرد. این امر بیانگر پاداش حیرت انگیز بازار بود که بر خلاف پیش بینی برخی از کارشناسان مبنی بر سقوط قیمت این رمز ارز است.

“آگوست می تواند نوید بخش یک ماه امیدوار کننده باشد”

یکی از خریداران  و تحلیل گر بازار  به نام  جوش راجر گفت که BTC / USD با بازگشت به سطح  بالاتر از ۱۰،۰۰۰ نوید بخش اتفاقات مسرت بخش آتی خواهد بود.

طبق گفته راجر، آگوست می تواند ماه خوبی از جهت قیمت برای رمز ارزها باشد.

بر اساس گفته های معامله گر محبوب Filb Filb ، سطح مقاومت کلیدی بعدی برای غلبه بر آن در حدود ۱۰،۶۰۰ دلار است. با این حال ، روند صعودی بیتکوین با حجم نسبتاً کم ادامه دارد که این امر نشان می دهد که بازار هنوز به روند صودی مقتدرانه این رمز ارز رضایت نداده است، وی در مجله معاملاتی Telegram خود نوشت: “براساس گزارهای روز گذشته کوین تلگراف ، بازپرداخت جدید بالاتر از ۱۰،۰۰۰ دلار همزمان با کاهش نرخ این هفته fed همراه بود که باعث هیجان معامله گران شد. همانطور که برخی از مفسران خاطرنشان کردند ، این نخستین کاهش نرخ از زمان ایجاد بیت کوین در طی یک دهه پیش بود.”

اتریوم  و سایر الت کوین ها همچنان در معرض توجه قرار ندارند

در همین حال، فعل و انفعالات صورت گرفته در بازار رمز ارزها در روزهای اخیر، بیست الت کوین برتر را تعیین کرده است. علاوه بر این ، آلت کوین ها در تلاشند تا قیمت بیت کوین را بالا نگه دارند. به عنوان مثال ، گزارش های هفت روز اخیر نشان می دهد بیتکوین بیش از ۵٪ افزایش یافته است در حالی که در مدت مشابه دو آلت کوین  اتریوم و XPR   به ترتیب   1.4 . 2.7 درصد کاهش ارزش داشته اند.

سایر آلت کوین ها همچون عبارتند ازلایتکوین (LTC) ، که بیش از ۳٪ در هفته گذشته افزایش ارزش داشته اند. همچنین رمز ارزهایی مانند  مونرو (XMR) و تزوس (XTZ)  به ترتیب ۳٫۸٪ و ۱۳٪ افزایش قیمت داشته اند.

میزان سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها در سطح ۲۸۳ ملیار دلار باقی ماند که سهم بیتکوین ازاین مقدار حدود ۶۵٫۸ درصد است.

https://cointelegraph.com/news/what-bear-market-bitcoin-price-rises-to-10-500-eyeing-a-breakout?utm_source=Telegram&utm_medium=social

پاسخی بگذارید