Concept of digital currency. Hands of businessmen are trying to get Golden Bitcoin in a bubble. Flat design, vector illustration.

جان پولسن، مدیر میلیاردر صندوق های سرمایه گذاری، معتقد است که ارزهای رمزنگاری شده حبابی بی ارزش هستند. این سرمایه گذار مشهور، پیش بینی می کند که رمز ارزها در آینده ارزشی نخواهند داشت.
جان پاولسون، رئیس شرکت سرمایه گذاری آمریکایی Paulson & Co و میلیاردر آمریکایی بوده که در سال ۲۰۰۷ با سرمایه گذاری در بازار مسکن ایالات متحده به شهرت جهانی رسید.

اخبار روز رمز ارزها

پاولسون طی مصاحبه ای، دیدگاه خود را درباره ارزهای رمزنگاری شده و بیت کوین به اشتراک گذاشت. پولسون در پاسخ به این سوال که آیا او به رمز ارزها باور دارد یا خیر، تأیید کرد: “نه، آن ها (رمز ارزها) را باور ندارم.”

او توضیح داد: “من معتقدم که ارزهای رمزنگاری شده یک حباب هستند. من آن ها را به عنوان عرضه محدود چیزی که وجود ندارد توصیف می کنم. زمانی که تقاضا بیشتر از عرضه باشد، قیمت افزایش می یابد. اما زمانی که تقاضا کاهش یابد، قیمت نیز کاهش می یابد. هیچ ارزش ذاتی برای هیچ یک از ارزهای رمزنگاری شده وجود ندارد، مگر عرضه محدود آن ها. ”

آیا رمز ارزها ارزش ذاتی دارند؟
آیا ارزهای دیجیتال ارزش ذاتی دارند؟

او افزود: “ارزهای رمزنگاری شده، صرف نظر از اینکه در کدام صرافی یا کشور معامله می شوند، در نهایت بی ارزش خواهند بود. من به کسی توصیه نمی کنم که در بازار ارزهای رمزنگاری شده سرمایه گذاری کند.”

به نظر شما آیا رمز ارزها بی ارزش خواهند شد؟
ناگفته نماند که میزان تقاضا برای یک دارایی به عوامل متعددی بستگی دارد، این روزها تقاضا برای ارزهای دیجیتال روز به روز افزایش یافته و این مسئله را می توان از پذیرش پرداخت با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی توسط شرکت های بزرگ مانند هتل لوکسی در سوئیس متوجه شد.

منبع

پاسخی بگذارید