Ethereum stone symbol on cityscape background

رمز ارز اتریوم ثابت کرده‌ که دارای یک نیروی غیرقابل انکار است و بانک بزرگ جی پی مورگان نیز موافقت خود را با این ایده نشان داده است.

زمانی که صحبت از عملکرد به میان می‌آید، اتریوم از رقیب سرسخت خود بیت‌کوین پیشی می‌گیرد، هرچند که همچنان بیت‌کوین با ارزش‌ترین ارز دیجیتال در بازار این ارزها باقی مانده است.

تحلیلگران JPMorgan اخیرا گزارشی در مورد ارزهای دیجیتال و پتانسیل آن ‌ها منتشر کرده اند. اگرچه این گزارش بر توانایی بیت‌کوین تاکید بسیاری دارد، اما در این گزارش ذکر شده‌است که اتریوم نیز در سال‌های آتی از ارزهای دیجیتال پیشرو، پر قدرت‌تر عمل خواهد کرد. طبق استدلال ذکر شده در این گزارش، سودمندی هر دو دارایی اثبات شده است. اما اتریوم در آینده عملکرد بهتری خواهد داشت.

ریسک بازار رمز ارزها

شبکه اتریوم، دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد!

گزارش بانک جی پی مورگان نشان می‌دهد که چگونه اتریوم می‌تواند در مدت زمان طولانی، در مقایسه با بیت‌کوین عملکرد بهتری داشته باشد. بیت‌کوین ممکن است با ارزش‌ترین ارز دیجیتال باشد، اما با افزایش نرخ بهره، اتریوم می‌تواند وضعیت بهتری نسبت به بیت‌کوین از خود نشان دهد.

با افزایش نرخ بهره و تورم، سرمایه‌گذاران بیشتری به سمت امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) هجوم می‌آورند. زیرا این حوزه نرخ‌های بهره بهتری را نسبت به خدمات مالی سنتی ارائه می‌دهند. با توجه به اینکه اکثر این امور مالی غیر متمرکز، بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده‌اند، این مسئله باعث پذیرش بیشتر این دارایی دیجیتال می‌شود و فضای بیشتری را برای رشد این رمز ارز نسبت به بیت‌کوین فراهم می‌کند.

در گزارش بانک جی پی مورگان، همچنین به NFT (توکن‌های غیر قابل‌تعویض)، بازی‌ها و بخش استیبل‌ کوین‌ها نیز اشاره شده‌است. با توجه به اینکه اتریوم، ارزش خود را از برنامه های کاربردی‌اش گرفته است، از امور مالی غیر متمرکز گرفته تا NFT‌ها و استیبل کوین‌ها، به نظر می رسد که نسبت به بیت کوین کمتر مستعد سوددهی واقعی و بالاتر باشد.

نحوه خرید اتریوم!

شبکه اتریوم، دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد!
شبکه ETH، دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد!

عملکرد بهتر این رمز ارز برای آینده

تحلیلگران بانک جی پی مورگان دلایل دیگری را نیز مطرح کردند که نشان می دهد اتریوم می تواند گزینه سرمایه‌گذاری بهتری نسبت به بیت‌کوین باشد.

یکی از این دلایل این واقعیت بود که این آلت کوین به طور مداوم و پیوسته، سال به سال نسبت به بیت کوین عملکرد بهتری داشته است.

اتریوم در سال ۲۰۲۱، بیش از ۵۰۰ درصد رشد داشته که این عدد در مورد بیت‌کوین ۹۶ درصد است. اگر اتریوم، این سطح از نرخ سوددهی را حفظ کند، به راحتی می تواند در پنج سال آینده از ارزش بازار بیت‌کوین پیشی بگیرد و در عین حال سود بیشتری را برای سرمایه گذاران خود فراهم آورد.

در طی پنج سال، اتریوم به حدود نیمی از کل ارزش بازار بیت کوین رسیده است. این دارایی دیجیتال، با بیش از نیم تریلیون دلار، از غول هایی مانند ویزا، مسترکارت و جی پی مورگان پیشی گرفت و جایگاه پانزدهم را به عنوان با ارزش ترین دارایی در جهان به خود اختصاص داد.

منبع

پاسخی بگذارید