یکی از بنیانگذاران اتریوم در پاسخ به پیشنهاد اخیر اختلاط شبکه  بیت کوین  با اتریوم بیان کرد: آینده بازار ارز های دیجیتالی در جهت  تامین منافع اکثریت سزمایه گذاران حرکت می کند.

Blockade Games از بیت کوین LN به عنوان واسط برای قراردادهای اتریوم استفاده میکند

در تاریخ ۳۱ ژوئیه ، Blockade Games توسعه دهنده موضوعی با محوریت blockchain ، مقاله ای را در مورد اجرای Bitcoin LN به عنوان واسط برای قراردادهای اتریوم به منظور فعال نمودن پرداخت های فوری در بیت کوین ارسال کرد.

ویتاریک بوتارین ، بنیانگذار اتریوم،  در تاریخ ۲ آگوست در توئیتی اعلام کرد که  که یک توسعه دهنده blockchain از اتریوم و بیتکوین استفاده می کند. وقتی از وی درمورد این ادغام  سؤال شد، وی در پاسخ گفت: بیت کوین مسیر رو به رشدی را در پیش گرفته است و به نظر می رسد بازار رمز ارزها در آینده به سمت تامین منافع اکثریت سرمایه گذاران در حرکت باشد.

در اوایل ماه ژوئیه ، بوترین اجرای blockchain Bitcoin Cash را به عنوان یک راه حل مقیاس پذیر موقت برای شبکه اتریوم پیشنهاد کرد.

انتظار می رود که طی دو هفته آینده کدی در شبکه اصلی با استفاده از اتر واقعی راه اندازی  شود

در حالی که Blockade Games معتقد است اتریوم  در آینده ی blockchain بسیار تاثیر گذار است، به نظر می رسد که بیت کوین آینده ی سرمایه گذاری خواهد بود.بنابر اعلام مسئولین این شرکت، تعداد قابل توجهی ازمشتریان  آنها ترجیح می دهند بیشتر یا حتی تمام بودجه خود را در بیت کوین نگه دارند.

همانطور که در این پست ذکر شد ، مکانیسم ادغام قراردادهای هوشمند بیتکوینLN واتریوم می تواند بخشی ازنقش  آینده اتریوم محور مبتنی بر Blockade Neon District باشد.

بنابر اعلام بن هیدورن، مدیرعامل  Blockade Games، این شرکت، پروژه خود را با استقرار کد خود بر روی testnet Rinkeby کلید زده است  و قصد دارد تا چند هفته آینده آن را در شبکه اصلی با استفاده از اتر واقعی (ETH) راه اندازی کند.

همانطور که قبلاً گزارش شده بود ، LN دومین لایه بر روی blockchain   بیت کوین است و قصد دارد با ایجاد کانال های پرداخت بین کاربران ، معاملات سریع و بدون کمیسیون را فعال کند. اخیراً ، Cointelegraph گزارش داد که معاملات LN در Blockstream در دسترس است.

https://cointelegraph.com/news/buterin-supports-btc-eth-mix-as-future-of-crypto-is-pluralist?utm_source=Telegram&utm_medium=social

پاسخی بگذارید