• خرسندیم به اطلاع برسانیم ؛ پس از تلاش های مستمر و تست های گرفته شده امنیتی متفاوت شرکت فرهاد اکسچنج ارائه دهنده اولین کیف پول بیت کوین در ایران میباشد .

[box type=”warning”] * امکان نگه داری بیت کوین در یک سرور ایرانی و با کیفیت * امکان نقل و انتقال در هر ساعت از شبانه روز * دسترسی شما به پشتیبانان فارسی زبان * اپدیت های امنیتی به صورت مداوم و انجام تست های نفوذ و امنیت به صورت دائمی  * نگه داری بیت کوین در یک صندوق امانت داخل کشور و دسترسی به شرکت فرهاد اکسچنج *پشتیبان گیری منظم از سرورهای بیت کوین *بلاک چین اختصاصی فرهاد اکسچنج [/box]

همانطور که مستحضر میباشد تا به حال هیچ گونه کیف پول ایرانی در کشور ارائه نشده بود همه هموطنان از سرویس های بلاک چین خارج از کشور استفاده میکردند .این دغدغه وجود داشت که همواره عدم دسترسی به این پول ها ضربه های سنگینی به هموطنان میتواند ایجاد کند. و چه بسا که تا به حال ایجاد کرده است. با توجه به این نیاز و تلاش تیم های فنی و توسعه مجموعه فرهاد اکسچنج توانستیم این مهم را فراهم و به آن دست یابیم .لذا هم وطنان محترم و گرانقدر میتوانند بیت کوین های خود را در کیف پول خود در کمپانی معتبر فرهاد اکسچنج نگه داری کنند و از این حیث با ارامش خاطر مطمئن سرمایه گذاری خود را در این زمینه انجام دهند.

امکانات اولیه کیف پول بیت کوین

امکان  Two Factorial و یا پیامکی در کیف پول های فرهاد اکسچنج فراهم میباشد که این امکان اطمینان را به شما میدهد که تا کسی به شماره موبایل و یوزر نیم و پسورد شما دسترسی نداشته باشد امکان انتقال بیت کوین شما را نخواهد داشت .شما میتوانید با ثبت مشخصات خود در شرکت فرهاد اکسچنج دارای کیف پول بیت کوین و محل امن حفظ بیت کوین های خود باشید .

تیم پشتیبانی فرهاد اکسچنج همواره در دسترس و اماده خدمات رسانی به شما میباشدکه این یک مزیت مهم در قبال کیف پول های خارجی محسوب میشود.ما سعی میکنیم همواره مانند یک صندوق امانات امن نگهبان بیت کوین شما باشیم و در این قبال به پاس همراهی شما این خدمات را به صورت رایگان ارائه خواهیم کرد . پشتیبانی شما همواره باعث افتخار ما و همراهی شما باعث مباهات ماست .

منتظر خبرهای فوق العاده و هیجان انگیز ما باشید برای شما برنامه های فوق العاده ایی را در دست تهیه و تنظیم داریم . به پاس همراهی شما منتظر اخبار بی نظیر باشید .

آرزومند لحظات خوش شما

فرهاد اکسچنج ؛ ارائه دهنده اولین ها در ایران