ارزهای رمزنگاری

استارت آپ safein که در اواخر ۲۰۱۷ در لیتوانی تاسیس شد، یک نسخه بتا از پلتفرم خود راه اندازی کرده است که به کاربران این اجازه را می دهد در سایت آن ها پس از ثبت نام، با چند کلیک از محصولات و خدمات این سایت استفاده کنند. این تیم در اهداف آتی اش قصد دارد مجوز موسسه الکترونیکی ملی اتحادیه اروپا را بدست آورد که علاوه بر پرداخت های بانکی، بتواند پرداخت هایش را با استفاده از ارز های رمزنگاری شده انجام دهد.

این استارت آپ خود را “انقلابی در پرداخت های آنلاین” می داند.ایده اصلی این سایت این است که کاربر ابتدا در این سایت ثبت نام می کند، وریفای می کند و بعد از آن می تواند از امکانات و محصولات سایت استفاده کند.این استارت آپ گفته است که از مدارک افراد محافظت می کند و در جایی دیگر آن را ارائه نخواهد داد.

بر اساس اطلاعات سایت safein، این استارتاپ فروشگاهی، از سرمایه ۲,۲۹۰ میلیارد دلاری اش به ۴,۴۸۰ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱ خواهد رسید.پیشرفت این شرکت در آینده باعث خواهد شد تعداد حساب مشتریان بیشتر شود. علاوه بر این بسیاری از کربران نام کاربریشان را فراموش میکنند.در همین حال، جمع آوری و نگهداری داده های شخصی از همه این حساب ها برای شرکت ها بسیار پرهزینه است.

این شرکت نیز اعلام کرده است  که هزینه نگهداری  اطلاعات هر کاربر جدید حدود ۲۰ دلار است که این هزینه در سال تقریبا ۳٫۵ میلیارد دلار محاسبه می شود.اگر شرکت بخواهد اطلاعات را جمع آوری مدیریت و نگهداری کند ممکن است هزینه بشتری نیز داشته باشد.

“ما برای اولین بار احراز هویت ارزهای الکترونیکی و بانکی را در یک پلتفرم راه اندازی کرده ایم.خرید آنلاین برای شرکت ها ضرر هایی به همراه دارد که با این کار، این ضرر کاهش پیدا می کند.”

مجوز رسمی شرکت برای پراخت های ارزهای رمزنگاری شده

این استارتاپ، اولین استارتاپی است که از ارزهای رمزنگاری برای پرداخت و وریفای آن استفاده خواهد کرد و مجوز لازم را از اتحادیه اروپا برای این کار دریافت کرده است.

“هدف اصلی ما این است که افراد بدر اوایل ۲۰۱۸، تیم سیفین ورژن بتای این پلتفرم را منتشر کرد.این نسخه برای وبسایت، اندروید و ios راه اندازی شده است.به ازای هر تراکنشی که در این پلتفرم انجام شود، یک توکن به افراد جایزه داده خواهد شد.با ثبت نام و احراز هویت در این پلت فرم تنها برای یک بار، بتوانند همیشه و همه جا از سرویس های پرداخت آنلاین استفاده کنند”