کاربران محترم بعد از خرید ووچر پرفکت مانی از سایت فرهاد اکسچنج میبایست مراحل زیر برای استفاده از ووچر اعمال نمایند –
۱- در ابتدا وارد سایت اصلی شرکت پرفکت مانی میشوید . در صورتیکه در شرکت پرفکت مانی دارای اکانت میباشید لاگین کنید و در غیر این صورت اقدام به افتتاح حساب در پرفکت مانی نمایید .

۲- پس از ورود به سایت مربوطه از طریق منوی بالا برروی گزینه” Deposit ” کلیک مینمایید

۳-  قسمت e-Voucher را انتخاب میکنید

۴ – شماره ووچر و کد اکتیویشن را در قسمت مربوطه وارد مینمایید و سپس کد امنیتی را وارد میفرمایید و بر روی دکمه اکتیویشن کلیک مینمایید

۵- پرفکت مانی از شما سوال میکند در کدام یک از حساب های خود قصد شارژ را دارید که میتوانید نسبت به پاسخگویی اقدام را لازم را بفرمایید

۶- حساب شما شارژ میشود .

 

نکته مهم : در صورتیکه اکانت شما وریفای نباشد ؛ امکان نمایش کد های اکتیویشن برای شما وجود ندارد و کد به صورت حروف بزرگ و کوچک نمایش داده میشود که میبایست وریفای کنید تا کد ها برای شما درست نمایش داده شود .

 

دقت فرمایید مزیت اصلی کد ووچر امکان جابه جایی ان فی مابین شما و اشخاص ثالث میباشد به این منظور که شما میتوانید با ارائه این کد ووچر به اشخاص دیگر بدون پرداخت هزینه کارمزد پرفکت مانی و یا بدون داشتن اکانت پرفکت مانی اقدام به استفاده از خدمات سایت های مربوطه نمایید .

 

همواره بر آنیم که متمایز ترین خدمات را برای شما فراهم کنیم

فرهاد اکسچنج متمایزترین خدمات ارائه شده در ایران

11 thoughts on “اموزش استفاده از ووچر پرفکت مانی؟”
  1. سلام
    من یک حساب وریفای نشده پرفکت مانی از یه کشور اروپایی دارم و اگر نخوام وریفایدش کنم آیا نمیتونم ووچر خریداری شده رو برای افزایش بالانس دلار موجود دراکانت استفاده کنم؟
    اگر کسی بخواد بطور دستی از پرفکت مانی خودش چند دلاری به حساب من بفرسته آیا فقط شماره حساب دلاری من کافیه یا اینکه نام و Member ID من رو هم باید بدونه؟

    با تشکر

      1. سلام
        ممنون فرهاد جان از جوابتون!
        میشه یه چیز دیگه هم بپرسم.اون فردی که بصورت دستی چند دلار به حساب من فرستاده (مثلا یه چیزی ازم خریده و من نمیشناسمش),چه مشخصاتی ازش توی حسابم دیده میشه؟اسمش یا ایمیلش یا شماره اصلی حسابش… یا اینکه فقط شماره حساب دلاریشو میتونم ببینم؟
        با تشکر زیاد

  2. سلام توی نکته نوشتید «در صورتیکه اکانت شما وریفای نباشد ؛ امکان نمایش کد های اکتیویشن برای شما وجود ندارد و کد به صورت حروف بزرگ و کوچک نمایش داده میشود که میبایست وریفای کنید تا کد ها برای شما درست نمایش داده شود .» حالا اگه یکی بخواد ووچر خریداری شده رو خرج کند کد اکتیوش رو از کجا باید ببینه که بتونه استفاده کنه؟

  3. با سلام خدمت سایت خوب فرهاد اکسچنج.
    خواستم ببینم تبدیل بیتکوین به پرفکت مانی و بالعکس نیازی به وریفای شدن حساب نداره؟
    ممنون از پاسخ گویی به موقع شما و خدا قوت

  4. سلام من کد های اکتیویشن را دارم حسابم وریفای نیست چکونه استفاده کنم

  5. سلام اگر ممکنه مانند تمام راهنمایی های خوبتون لطف کنید به صورت تصویری کد ووچر و کد فعال سازی ان را هم نمایش دهید
    متشکرم

Comments are closed.