پاسپورت های وب مانی

 

در شرکت وب مانی اعتبار حساب یک شخص بر اساس پاسپورت آن می باشد به عبارت دیگر هر چه پاسپورت اعتبار بیشتری داشته باشد شخص قابل اعتماد تر و مطمئن تر است و هنگام معامله کردن با او می توان از اطمینان خاطر بیشتری برخوردار بود.

در ادامه اطلاعات مفیدی در مورد هر یک از پاسپورت های وب مانی و میزان اعتبار آن ها در سیستم وب مانی داده شده است:

۱۲۰۷۱۶۱۷۳۶۲۹_alias_32x32-32آلیاس پاسپورت: این پاسپورت هیچ هزینه ای برای فرد ندارد و بصورت رایگان برای شخصی که برای اولین بار موفق به دریافت WMID می شود اهدا می شود اطلاعات این پاسپورت مورد تایید شرکت وب مانی نیست،همچنین این اطلاعات قابل ویرایش در حساب کاربری فرد صاحب پاسپورت است و از کمترین میزان اعتبار برخوردار است.

گرفتن این پاسپورت به عبارتی همان افتتاح حساب کاربری در وب مانی است برای مشاهده نحوه چگونگی افتتاح حساب در وب مانی اینجا را کلیک نمایید.

 

۱۲۰۷۱۶۱۷۳۶۴۱_formal_32x32-32فرمال پاسپورت: این پاسپورت هیچ هزینه ای برای فرد ندارد و بصورت رایگان قابل دریافت است بصورتی که شخص می تواند با وارد کردن یک سری از مشخصات فردی خود این پاسپورت را دریافت کند،اطلاعات این پاسپورت مورد تایید سیستم وب مانی نیست، این اطلاعت قابل تغییر و ویرایش توسط فرد می باشد،این پاسپورت نیز از اعتبار کمی برخوردار است.

برای مشاهده ی راهنمای دریافت این پاسپورت کافیست اینجا را کلیک نمایید.

 

۱۲۰۷۱۶۱۷۳۶۴۷_initial_32x32-32انیشیال پاسپورت:اولین پاسپورت وب مانی می باشد که دارای امنیت بالایی است، این پاسپورت رایگان نیست و هزینه ای برای صادر کردن آن نیاز است همچنین مدارکی(مانند شناسنامه،پاسپورت و…) برای صدور آن لازم است، برای دریافت می توان از دو روش اقدام کردن:

الف-از طریق سایت http://perevod.webmoney.ru می بایست هزینه را از دو طریق UNIstream و Anelikپرداخت نمایید هزینه آن متغییر است و بستگی به دو سایت اعلام شده و سیستم وب مانی دارد همچنین اسکن مدارکی که نیاز است حتماً می بایست ترجمه رسمی باشند،برای اطلاعات بیشتر به این قسمت مراجعه کنید.

ب-این راحت تر و بدون فرآیندی پیچیده بالا است برای این کار کافیست به یکی از نمایندگی های وب مانی در کشور خود مراجعه کنید تا بتوانید پاسپورت خود را ارتقاء دهید؛هزینه،مدارک و نحوه چگونگی ارتقاء پاسپورت بسته به هر نماینده متفاوت است.

*شخص دارای این پاسپورت دارای اعتبار بالایی در سیستم وب مانی برخوردار است.

*شخص دارای این پاسپورت می تواند برای دریافت Capitaller پاسپورت اقدام نماید.

*می تواند در wmtransfer.com خبر منتشر نمایید.

 

۱۲۰۷۱۶۱۷۳۶۵۵_personal_32x32-32پرسونال پاسپورت:برای دریافت این پاسپورت فقط می توانید از نمایندگی های وب مانی که  دارای پاسپورت رجیسترد هستند یا خود شرکت وب مانی استفاده کنید این پاسپورت به عبارتی همان اینیشیال است که دارای امکانات بیشتری است:

*تمامی ویژگی های اینیشیال را دارا می باشد.

*توانایی قرار دادن سایت خود در فروشگاه بزرگ مگا استاک را داراست.

*توانایی دریافت وام از وبمانی.

برای دریافت این پاسپورت به این راهنما مراجعه کنید.

 

۱۲۰۷۱۶۱۷۳۶۵۳_merchant_32x32-32مرچنت پاسپورت:این پاسپورت از نظر اعتبار و امنیت در سطح بالایی قرار دارد،برای دریافت این پاسپورت فقط باید از شرکت وب مانی تقاضا کرد،صدور این پاسپورت محدودیت دارد،این پاسپورت تمامی ویژگی های پاسپورت پرسونال را دارد،همچنین صاحب این پاسپورت توانایی صادر کردن انیشیال پاسپورت را دارد البته در صورت نماینده بودن آن شخص،که توسط شرکت وب مانی مشخص می شود.

برای اطلاعات بیشتر و نحوه چگونگی دریافت این پاسپورت کلیک نمایید.

 

۱۲۰۷۱۶۱۷۳۶۵۹_registrar_32x32-32رجیسترد پاسپورت:پاسپورتی با بالاترین درجه اعتبار در سیستم وب مانی است،صدور این پاسپورت ممکن است با ملاقات حضوری در مسکو با نماینده امنیتی شرکت وب مانی میسر شود.این پاسپورت محدودیت بسیار زیادی دارد(بصورتی که ممکن است طی چندین سال به هیچ شخصی اهدا نشود)،شخص دارای این پاسپورت می تواند به عنوان یک داور در سیستم وب مانی برای بررسی شکایات انتخاب شود، همچنین برای دریافت این پاسپورت سطح تجاری شما حداقل باید ۵۰ باشد و بیشتر از یکسال نیز از ثبت نام شما در سیستم وب مانی گذشته باشد،صاحب این پاسپورت در صورتی که نماینده وب مانی باشد می تواند پرسونال پاسپورت صادر کند.

 

نکات مهم:

۱-این مطالب ممکن است بر اساس تصمیمات شرکت وب مانی تغییر کند به همین دلیل قبل از هرگونه اقدام برای دریافت وب مانی حتماً مطالب مربوط را در سایت وب مانی را مطالعه نمایید.

۲-هزینه ها اعلام شده ممکن است بسته به زمان های مختلف و نماینده ها متفاوت باشد.

۳-هر چه پاسپورت شخص بالاتر باشد معامله کردن با او مطمئن تر است،همچنین نشانه مطمئن بودن فرد شاخصه دیگری به نام سطح تجاری است برای اطلاعات بیشتر کلیک نمایید.

۴-بین پاسپورت مرچنت و رجیسترد ۳ اعتبار دیگر وجود دارد که عبارت اند از:

۱۲۰۷۱۶۱۷۳۶۳۱_capitaller_32x32-32کاپیتالر (Capitaller): یکی از اشکال پاسپورت پرسونال است.برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

۱۲۱۰۱۲۱۸۰۵۳۴_at138داد و ستد آنی(Transact Automation Tool):یکی از اشکال پرسونال پاسپورت است با این تفاوت که دارای گواهینامه ای برای انجام داد و ستد آنی است.برای اطلاعات بیشتر در مورد داد و ستد آنی کلیک کنید.

۱۲۰۷۱۶۱۷۳۶۳۶_developer_32x32-32اعتبار توسعه همکاری و تجارت(developer):این اعتبار به تمامی دارندگان پاسپورت پرسونال بصورت رایگان داده می شود البته در صورت تقاضای آن ها برای توسعه تجارتی بیشتر با شرکت وب مانی،برای دریافت این اعتبار می بایست دلایل خود را به شرکت وب مانی از طریق پست الکترونیکی ارسال کنید دلایل شما می بایست در مورد:

الف-هدف شما برای دریافت گذرنامه.

ب-شرح کاملی از دلایلی که می خواهید این گذرنامه را دریافت کنید.

پ-مشخصات کامل خود و فعالیت هایی که انجام داده اید(منظور فعالیت های تجاری)

۵-از پاسپورت انیشیال و به بالا می بایست مدارک ارسال کنید و هزینه ای پرداخت نمایید.

۶- شرکت وبمانی برای تعریف کردن هر جایگاه دارای سه پاسپورت بالاتر از رجیسترد است که به شخصی تا به حال تعلق نگرفته است و فقط برای بیان جایگاه خود شرکت وبمانی است که بصورت زیر می باشد:

Service passport – Guarantor passport – Operator passport