اتریومGolden bitcoin coin with bull trading stock chart and rising arrow on computer. Bitcoin Gold and Cash lightning blockchain concept. Cryptocurrency coin icon illustration on polygon peer to peer network background.

تسلا شرکت بزرگ خودروهای برقی فاش کرد که ۱۰ درصد سهام بیت کوین خود را در ماه مارس فروخته است. این خبر در ابتدا باعث ایجاد شوک در جامعه ارزهای دیجیتال شده بود. سپس ایلان ماسک مدیر عامل تسلا اعلام کرد که این میزان فروش فقط برای نشان دادن نقدینگی بیت کوین بوده است. پس از این دفاعیه، بازار تا حدی معتدل شد.

قیمت بیت کوین با اظهار نظر ایلان ماسک در توییتر مبنی بر اینکه وی همچنان در حال جمع آوری بیت کوین است، افزایش یافت.

ماسک از طریق توییتر خود اعلام کرد:
“من بیت کوین خود را نفروخته ام.”

دقیقاً مشخص نیست که ماسک چه مقدار بیت کوین دارد. در سال ۲۰۱۸، ماسک گفت که او صاحب ۰.۲۵ بیت کوین است. ارزش این مقدار بیت کوین حدود ۱۳۰۰۰ دلار به قیمت امروز است.

قیمت بیت کوین، پس از سقوط به زیر ۵۰،۰۰۰ دلار در آخر هفته گذشته، در این هفته پس از افشاگری های ایلان ماسک، دوباره شروع به صعود کرد. قیمت بیت کوین تا ۵۵۰۰۰ دلار افزایش یافت.

راه حلی برای گرانی کارمزد تراکنش های بیت کوین!

صعود قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۱ به شدت توسط ایلان ماسک و تسلا تقویت شده است.

ایلان ماسک مجدد موجب افزایش قیمت بیت کوین شد!

در حالی که ماسک سال ها از طرفداران برجسته بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بوده است، شرکت او اخیراً بیت کوین را به ترازنامه خود اضافه کرد. سپس شروع به پذیرش پرداخت به وسیله بیت کوین کرد.

Zachary Kirkhorn، مدیر ارشد مالی تسلا، گفت:
“تاکنون، سرمایه گذاری بیت کوین ثابت کرده است که تصمیم خوبی است. این بازار جای خوبی برای قرار دادن مقداری پول نقد است که بلافاصله برای کار روزانه استفاده نمی شود.”
خرید بیت کوین توسط تسلا و شرکت فناوری اطلاعات آمریکایی مایکرواستراتژی، افراد را مجبور کرد که بیت کوین را به عنوان ذخیره ارزش و جایگزین ذخیره های نقدی جدی بگیرند.
در همین حال، قیمت بیت کوین با ظهور حمایت های سازمانی از وال استریت که توسط سرمایه گذاران مشهور شروع به کار کرده است، افزایش یافته است.

چرا بیت کوین محبوب شد؟

منبع خبر
وبلاگ ما را دنبال کنید.

پاسخی بگذارید