بازار ارز های رمز نگاری شده هنگامی که بیت کوین در پشتیبانی قیمت ۵۳۰۰ دلار شکست می خورد، افت می کند، سهام به بالاترین سطح خود رسیده است.

روز دوشنبه، ۲۹ آوریل – پس از مشاهده سود ناچیز روز گذشته، بازار ارزهای رمز نگاری شده در زمان فشار، ۲۰ سکه برتر با سقوط بازار کاهش یافته است.

بیت کوین کش (BCH)، روزانه به میزان ۷٫۱ درصد کاهش می یابد و با ۲۴۲ دلار در زمان فشار معامله شد.

در حالی که اکثریت ۲۰ارز سقوط کرده اند، IOTA (MIOTA) در طول ۲۴ ساعت گذشته تقریبا ۱۸ درصد افزایش یافته است. این رشد در میان اخباری است که
Jaguar Land Rover، تولید کننده خودرو بریتانیا، امروزه با همکاری لوتا استفاده از بلاک چین خود را برای پاداش دادن به محرک ها با ارز های رمزنگاری شده برای گزارش داده ها تأیید کرد.

بیت کوین (BTC)، بزرگترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته به میزان ۱٫۱۵٪ کاهش یافته و در بازار ۵۲۴۰ دلار معامله می شود. پس از رشد تقریبی روز گذشته، بیت کوین تا روزانه از ۵،۳۰۹ دلار قبل از کاهش ، به ۵،۲۲۲ دلار در روز کاهش یافت. در ۷ روز گذشته، ارز اصلی ۲٫۴۱٪ کاهش یافته است.

تسلط بیت کوین بر بازارارز های رمز نگاری در زمان فشار در مقایسه با ۵۴٫۵٪ در ابتدای روز ۵۴٫۹٪ است.

اتریوم (ETH)، دومین ارز دیجیتال ، روزانه به میزان ۱٫۷۹٪ کاهش می یابد و در زمان فشار ۱۵۵ دلار به فروش می رسد. در طول ۷ روز گذشته، آلت کوین بالا ۹٫۶۷٪ کاهش یافته است.

Rippleو (XRP)، سومین ارز دیجیتال ، ۱٫۳۵٪ کاهش یافته و در زمان فشار با قیمت ۰٫۲۹۳ دلار معامله می شود. XRP در طول ۷ روز گذشته ۹٫۶۷٪ کاهش یافته است.

کل سرمایه بازار در زمان فشار ۱۶۸ میلیارد دلار است، در حالی که حجم تجارت روزانه تا ۴۳ میلیارد دلار افزایش یافت.

پیش از امروز، پلت فرم معاملاتی رمز گشایی صندوق بین المللی قاره ای باکت (ICE) خرید یک سرویس نگهداری رمز گشایی شرکت دارایی دیجیتال (DACC) را اعلام کرد.

همچنین امروز، کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده (SEC) اعلام کرد که به طور موقت تجارت اوراق بهادار در مبادله رمز گشایی بیت کوین “به دلیل نگرانی در مورد دقت و کفایت اطلاعات در بازار” متوقف شده است.

پاسخی بگذارید