Barclays

به گفته Bloomberg ، بانک بین المللی Barclays در حال تصمیم گیری در مورد راه اندازی مبادلات ارزهای بازار کریپتو است. این بانک فعلا در حال بررسی علاقه مشتری هایش در این عرصه است.فعلا آن ها ترجیح داده اند اطلاعاتشان در این زمینه مخفی بماند و آن را عمومی نکرده اند.

با توجه به شعار”نوآوری در سرمایه گذاری نیازمند ریسک و خطرپذیری است” Barclays پس از بررسی های متمادی و در نهایت تصمیم رئیس این شرکت میتواند اقدام به ایجاد یک بازار کریپتو کند.

در سپتامبر سال گذشته، Throsby  اظهار کرده است که Barclays میتواند با ایجاد تغییرات و جذب سرمایه گذاران در تراکنش های میلیون دلاری با ریسک سرمایه گذاری بالا، خود را احیا کند.Bloomberg  میگوید بیت کوین با این شدت نوساناتی که دارد می تواند چیزی باشد که آن ها به دنبال آن هستند. Andrew Smith سخنگوی این بانک گفته است:

“ما در حال تحلیل و بررسی این بازار و کسب نظر از مشتریانمان هستیم”

افتتاح این فروشگاه تجاری ارزهای کریپتو، یک حرکت پیشگامانه  است که در آن یک موسسه مالی سنتی ارزهای رمزنگاری را نیز در مبادلاتش دخیل خواهد کرد.از طرفی سرمایه های فراوان بازار نیز نیاز به بانک هایی دارند تا مبادلات آن ها کنترل شود مانند brokers ها که با امنیت کافی تراکنش ها را کنترل می کنند.

در ژانویه Goldman Sachs، مدیر Lloyd Blankfein شایعاتی را که در مورد راه اندازی یک بازار کریپتو گفته می شد را تکذیب کرد.اگر چه یکی از بانک های نیویورک از ۲۰۱۵ این بازار را برای خود راه اندازی کرده است.

فرهاداکسچنج، ارائه دهنده بهترین امکانات در حوزه ارزهای دیجیتال