آیا بیت کوین بهبود می یابد؟

سال ۲۰۱۸ سالی بود که برای سرمایه گذاران ارز های دیجیتال به ویژه کسانی که بیت کوین BTC و سایر ارزهای دیجیتال را در قیمت های بالا خریداری می کردند، فراموش شد.

این سرمایه گذاران ارز دیجیتال دچار زیان های عمده ای شدند، زیرا بازار ارز دیجیتال با مهلت کم یکباره افت کرد.
آنچه تحلیل گران تصور می کردند یک سقوط کوتاه مدت بود که به طولانی ترین دوره سقوط قیمت بیت کوین در ۱۰ سال گذشته تبدیل شد. این زیان ناشی از کاهش قیمت BTC و سقوط کلی بازار ارز تحت تاثیر سرمایه گذاران نهادی بود که سرمایه گذاران خرده فروشی یا HODLERها را انجام می دادند. امروز در اخبار قیمت بیت کوین، یکی از معروف ترین صندوق های ارز اعداد وحشتناکی اعلام کرد که داستان سقوط بیت کوین ۲۰۱۸ را شرح می دهند. اکنون سوال این است ، “آیا بیت کوین نابود شده است؟”، و “کی بیت کوین بهبود خواهد یافت”؟

صندوق ارز دیجیتال گلکسی
Novogratz، افت ۲۷۲٫۷ میلیون دلاری ارز در سال ۲۰۱۸ را نشان می دهد – اخبار کنونی بیت کوین

صندوق سرمایه گذاری موجودی های دیجیتال گلکسی یک صندوق دارایی معروف است که توسط
Michael Novogratz اجرا می شود که مجموع ۲۷۲٫۷ میلیون دلار در سال ۲۰۱۸ در نتیجه سقوط بازار ارز دیجیتال از دست داده است.

با توجه به سند منتشر شده در روز دوشنبه ۲۹ آوریل، در وب سایت SEDAR کانادا، گلکسی دیجیتال در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ در حدود ۹۷ میلیون دلار به اضافه خسارات وارده در طول سال از دست داده است. در سه ماهه ی گذشته، صندوق متمرکز رمزگشایی شده ۷۶٫۷ میلیون دلار از دست داد و تاثیر سقوط بیتکوین ۲۰۱۸ را با ذکر نمونه نشان داد.

گلکسی دیجیتال در اقدامات مهم سالانه خود، در نتیجه فروش بیت کوین [BTC] و دیگر ارزهای رایج مجموع ۱۰۱٫۴ میلیون دلار را از دست داد. علاوه بر این، کاهش ارز دیجیتال در صندوق مذکور منجر به خسارت ۷۵٫۵ میلیون دلاری دیگری شد.

این شرکت ۷۰٫۳ میلیون دلار از فروش بیت کوین [BTC] خود و ۶۴٫۴ میلیون دلار از فروش اتریوم [ETH] از دست داده است. با این حال، این زیان ها با ۵۴٫۳ میلیون دلار به دست آمده از فروش سودآور برخی از رمزنگاری های نامشخص کاهش یافته بود.

چه زمانی بیت کوین بازیابی می شود؟ پیش بینی قیمت بیت کوین

تلفات گلکسی دیجیتال متحرک در روند نزولی پایدار در قیمت بیت کوین به وضوح امتداد می یابد که موجب شد شرکت با ضرر فروش کند. شرکت ، درآمد جامع ۱٫۷ میلیون دلار در ماه دسامبر سال ۲۰۱۷ تنها ۱٫۵ میلیون دلار در فروش ارز دیجیتال و افزایش ارز دیجیتال را حفظ کرد. زیان خالص آن در سرمایه گذاری در شرکت ها ۸٫۵ میلیون دلار را به خود اختصاص داده است.

اگر بیت کوین بهبود یابد، گلکسی از افزایش قیمت BTC سود خواهد برد. در اواخر سال گذشته، شرکت ۹،۷۲۴ بیتکوین، ۹۲،۵۴۵ ETH، ۲٫۴ میلیون EOS و ۶۰،۲۲۷ XMR با قیمت ۳۶٫۴ میلیون دلار، ۱۲٫۳ میلیون دلار، ۶ میلیون دلار و ۲٫۸ میلیون دلار به فروش رساند.

به گفته
Smartereum، چندین تحلیلگر بیت کوین معتقدند که زمستان ارز دیجیتال به پایان رسید. سقوط قیمت بیت کوین به اتمام رسیده است. آنها سیگنال های صعودی را از نمودار قیمت BTC ذکر می کنند که نشان می دهد روند مشابهی را از سال ۲۰۱۵ به دست آورده است که در سال ۲۰۱۷ به بالاترین سطح رسیده است. در حالی که قیمت BTC برای حفظ حمایت کلیدی در ۵۳۰۰ دلار دچار شکست شده است، برخی تحلیلگران هنوز خوش بین هستند.

(BTC) قیمت امروز بیت کوین – BTC به USD (دلار آمریکا)

در حال حاضر، تبدیل btc به usd با توجه به اطلاعات موجود در بازار سکه در حدود ۵,۲۵۵ دلار به فروش می رسد. احساس منفی در مورد تحقیقات بیت فینکس و تتر موجب کاهش قیمت BTC در هفته گذشته شد. قیمت بیت کوین هفته گذشته کاهش یافت. تسلط بیت کوین تا ۵۴٫۸ درصد از کل بازار رمز گشایی افزایش یافته است در حالی که سقف قیمتی بازار سکه آن حدود ۹۲٫۹ میلیارد دلار است.

فاکتور
Mike Novogratz

با توجه به تنظیم کننده های کانادایی، دیجیتال گلکسی با توجه به وابستگی خود به مایک
Mike Novogratz موسس آن که سهامدار است، با خطر مواجه است.

پاسخی بگذارید