TRON

Vitalik Buterin، بنیان گذار اتریوم، یکی از پلتفرم های بلاک چین با نام TRONرا برای پروژه های دانست که روحی درآن ها وجود ندارد.

Buterin در بین صحبت هایش در مورد موفقیت های اتریوم، به رشد سریع توکن های ERC20 اشاره کرد که در شبکه بلاک چین استفاده می کند.

“این ها پروژه هایی هستند که روحی ندارند. شما در حال نگاه به آن ها هستید که ناگهان به سرعت از مقابل شما گذر می کنند و قیمت آن ها به شدت افزایش میابد.”

در ادامه مطالب انتقادی که Buterin در مورد پلتفرم چینی TRON گفته است، به توکن های آن در بازار جهانی ارزهای کریپتو اشاره کرد که ارزش آن ها در ژانویه ۱۷ میلیارد دلار بوده است. وی این ارزش بالای آن را عجیب دانسته است. حتی در ابتدای آغاز به کار TRON عده ای به آن مشکوک بودند و آن را قبول نداشتند.زیرا بدون این که پیشینه ای داشته باشد شروع به سرمایه گذاری های بزرگی کرد.اجرای ازمایشی آن نیز تازه همین ماه شروع شده است.

البته الان سرمایه بازار توکن ها بسیار کوچک تر شده و فقط ۳٫۳ میلیارد دلار ارزش دارد.در کل صحبت های Buterin بی اعتمادی سرمایه گذاران به این بازار را در پی دارد.

هفته گذشته نیز Jackson Palmer سازنده Dogecoin در قرارداد هوشمند EOS تحت فشار قرار گرفته بود، زیرا پس از اعلام راه اندازی آن، پیشرفت کرده بود بدون این که توکن هایش به فروش رفته باشد.

فرهاداکسچنج، ارائه دهنده بهترین امکانات در حوزه ارزهای دیجیتال