به نظر می رسد مقاله “بیت کوین” در ویکی پدیا با استقبال خوبی مواجه شده است.این مقاله در سال ۲۰۱۷ نهمین مقاله پربازدید این پلتفرم بوده است.

سال گذشته، تعداد سرچ های کلمه “بیت کوین” در گوگل، به یکی از محبوب ترین ترند های گوگل مبدل شد.قسمت دیگری  که در آن به طور مکرر درمورد بیت کوین جست و جو می شد، ویکی پدیا بود.این سایت دایره المعارف رایگان که قابل ویرایش توسط همگان است.منابع آموزشی آن نیز به ۲۹۹ زبان متفاوت ارائه می شود.ویکی پدیا اخیرا “۵۰ موضوع ” را منتشر کرده است که این ۵۰ موضوع، محبوب ترین موضوعات در سال گذشته بوده اند.

ویکی پدیا

با توجه به اطلاعات منتشر شده از ویکی، بیت کوین نهمین رتبه را در بین تمام مقالات بدست آورده است.درست بعد از مقاله “United States” و قبل از “۱۳ Reasons Why”. در مقالات با رتبه بهتر از بیت کوین نام “Donald Trump”، “Game of Thrones” و “Elizabeth II” به چشم می خورد.

ویکی پدیا

بیت کوین فراتر از پول و آینده مالی است

بیت کوین در سال گذشته ۱۵ میلیون بار بازدید داشت که بیشترین آن در ۸ دسامبر بود.مقالات در ویکی پدیا به صورت هفتگی نیز بایگانی می شوند و اطلاعات آنان در دسترس عموم قرار می گیرد.در۵۰۰۰ مقاله اول این سایت در هفته گذشته، بیت کوین رتبه ۳۵۴ را به خود اختصاص داده است. اتریوم رتبه ۳۷۱۰ و کریپتوکارنسی رتبه ۱۲۷۳ را داراست.تمامی این اطلاعات نشان می دهند که ارز های دیجیتال به چه سطح از محبوبیت در جهان رسیده اند.