قیمت بیت کوین بالا پایین های زیادی داشت تا خود را به رخ ارزهای دیگر نشان دهد و حضور خود را با دوام تر حفظ کند؛ ولی هم اکنون در حدود قیمت ۷۰۰ دلار ماندگار است . در نهایت برای اولین بار پس از روز اول تابستان قیمت بیت کوبن به بیشتر از هفتصد دلار رسیددلیل ان اندکی شک برانگیز است. لذا در این مقاله سعی میکنیم این موضوع را برای شما بررسی کنیم .

سوالاتی از  فرهاد اکسچنج میکنید ؟ آیا الان زمان خرید بیت کوین است ؟ آیا الان زمان فروش بیت کوین است ! تصمیم با شماست ما دلایل را عرض میکنیم .

دلایل افزایش قیمت بیت کوین
سندرم چینی
یوان چین و معاملات شانگهای ۱٫۶ درصد کاهش داشت و به ۶٫۷۸۰۸ دلار رسید.این بیش ترین کاهش بعد از افت ۴٫۴ درصدی بانک چین در سال ۲۰۱۵ بود.تلاش زیادی شد تا این که قیمت بیت کوین خیلی تغییری نکند ولی علی رغم تلاش ها این قیمت را تا به الان به ۷۱۳دلار رسانده است .
مایکل اوری رییس پژوهش بازار های مالی در رابوبانک هنگ کنگ میگوید:
ما میشنویم که کاهش های یوآن هیچ گونه پایه و اساسی ندارند ولی کاهش هم چنان ادامه دارد.اگر قصد انرا نخواهیم داشت که یوان کاهش پیدا کند پس چرا بعد از ان سود ها را افزایش میدهند یا مداخله میکنند ؟ در غیر اینصورت بازار های تجای روی قیمت ها تصمیم خواهند گرفت.

تقویت دلار آمریکا

تقویت دلار امریکا در یک ماه گذشته دلیلی برای شایعه کاهش نرخ بهره در فدرال رزرو بوده است.
چیزی که ممکن است اقتصاد چین را کاهش داده باشد ریزش سرمایه ها در چین بر اساس صندوق بین المللی پول است که یوان را یک ذخیره رایج در ماه قرار میدهد.این موجب شده است که پرداخت سهمیه چینی ها حدود دو درصد باشد.

اخرین باری که بیت کوین بیشتر از ۷۰۰ دلار بود هم زمان بود اولین روز تابستان برابر بیستم ژوئن بود .وقتی که قیمت از ۴۲۵ دلار عبور کرد یک رکورد در سال ۲۰۱۶ به ثبت رسید .اطلاعات مبادلات بیت کوین در روز جمعه در زمان چاپ این مطلب در دسترس نیست.اما در سایت بلاک چین دات اینفو در روز چهار شنبه میزان حجم تراکنش های انجام شده از ۳۲۵ هزار بیت کوین فراتر رفت.میزان مبادلات میانگین روزانه بین ۲۲۰ تا ۲۴۰ هزار تا بود.میتوان این فرض را داشت که در صورتیکه میزان تراکنش ها فراتر از این مقدار باشد میتوان افزایش قیمت را پیش بینی کرد .

به زودی با مقالات جدیدی در این زمینه با شما خواهیم بود

فرهاد اکسچنج ارائه خدمان خرید بیت کوین و فروش بیت کوین

[slide]

پاسخی بگذارید