خانه بخرید با بیت کوین پولش را پرداخت کنید!برای اولین با دو فرد انگلیسی واحد های مسکونی لوکسی را حدود ۱۳۰ هزار دلار تا ۴۰۰ هزار دلار قیمت دارند  بصورت دیجیتال و با ارز رمز نگاری شده به پیش فروش گذاشتند.

روز به روز گستره خرید و فروش ارز بیت کوین وپذیرش آن در سراسر جهان گسترش می یابد حال بیت کوین مسیری برای فروش ۵۰ آپارتمان لوکس در دبی توسط دو کارآفرین انگلیسی ایجاد کرد.دو کارآفرین از انگلیس,بنیانگذار نام تجاری لباس  baroness Michelle Mone , Ultimo  و شریک میلیاردر خود ( Douglas Barrowman ) ,  ۵۰ آپارتمان لوکس را در دبی فروخته اند.طبق گزارش منتشر شده در Business Insider در تاریخ ۱۰ فوریه,آنها پیشتر در سپتامبر سال گذشته وعده داده بودند پیشنهاد ها را در قبال دریافت طلای دیجیتال ارائه دهند.

در سپتامبر ۲۰۱۷ توسعه ی ( Aston Plaza and Residences )  ۳۲۵  میلیون دلاری آغاز شد و قرار است تا سال ۲۰۲۰ تکمیل شود.پس از اعلام این پروژه Mone و Barrowman وعده دادند که ۱۵۰ آپارتمان از ۱,۳۰۰ اپارتمان را که شامل ‘Aston’ میشود را در قبال دریافت طلای دیجیتال ارائه دهند.

این دو به Business Insider اعلام کردند:ماه فوریه ۵۰ آپارتمان فروخته شده است.

Michelle Mone همچنین اضافه کرد: بعضی از خریداران هر کدام دو آپارتمان خریداری کردند و شخصی به تعداد ۱۰ نفر خریداری کرد.اموال پیشنهاد شده در ازای بیت کوین در محدوده استودیوهایی است که ۱۳۰,۰۰۰ دلار تقریبا برابر با ۱۳ بیت کوین ارزش دارند در مقابل آپارتمان های دو خوابه که هر کدام ۳۸۰,۰۰۰ دلار یا بطور تقریبی ۴۵ بیت کوین است.

طبق گزارش CNBC در سپتامبر گذشته این دو که ابتدا متعهد به فروش ۱۵۰ آپارتمان در ازای دریافت بیت کوین بودند به عنوان اولین توسعه عمده خرید بوسیله ارز های دیجیتال در جهان معرفی شدند.

Barrowman اظهار داشت که آنها همچنان سوالاتی دریافت میکنند اما هنوز مجموعه تحولات را منتشر نکرده اند.

منبع:https://cointelegraph.com/news/a-pair-of-british-entrepreneurs-sold-50-luxury-flats-for-bitcoin-in-dubai