What cryptocurrency exchange rate. Gold bitcoin next to US banknotes. One million dolars. Three hundred dollar bills. White background.

تیم پوول (Tim Pool) روزنامه‌نگار آمریکایی و سازنده معروف ویدیوهای یوتیوب‌، مجری پادکست و مفسر سیاسی، بارها درباره بیت‌کوین صحبت کرده است و این روزها، زمانی که این ارز، رکورد تاریخی قیمت خود را به ثبت رسانده، بیش از پیش در این رابطه سخنرانی می کند. پس از راه اندازی اولین صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF)، پوول از ۸۹۷۷۰۰ دنبال کننده خود در توییتر پرسید که به نظر آن ها آیا قیمت بیت کوین به ۲۰۰ هزار دلار خواهد رسید یا خیر؟

تیم پوول، به دلیل فعالیت هایی که به عنوان روزنامه نگار، مجری برنامه و مفسر انجام داده، در کانال های مختلف رسانه های اجتماعی یک فرد شناخته شده است. وقتی صحبت از زندگی در این دوران مدرن به میان می‌آید، پوول همیشه چیزی برای گفتن دارد تا بحث‌های چالشی راه بیاندازد. پوول عضو سابق Vice Media بوده و در سال ۲۰۱۴ نیز در Fusion TV شرکت کرد.

تیم پوول معتقد است که قیمت یک بیت کوین در نهایت معادل یک میلیون دلار خواهد بود.

این روزها، پوول میزبان یک نمایش و پادکست در یوتیوب به نام “Timcast IRL” بوده و در این برنامه، او در مورد موضوعاتی مانند سیاست، دولت، امور مالی، افراد خاص که تیتر اخبار می شوند و تعدادی از موضوعات دیگر که جامعه هر روز با آن ها سروکار دارد بحث می کند. پوول همچنین از طرفداران دارایی های رمزنگاری شده مانند بیت کوین (BTC) بوده و در موارد متعددی به آن ها اشاره کرده است.

ویدیوهای آموزشی ارز دیجیتال را از دست ندهید!

پول در توییتی نوشت: «مردم هنوز هم در مورد بیت کوین بد بین هستند و این اصلا خوب نیست. این بازار ظهور یک فناوری مالی جدید است و من معتقدم ۱ بیت کوین در نهایت معادل ۱ میلیون دلار خواهد بود.”

این روزنامه نگار معروف معتقد است که رمزارزها نیرویی مثبت هستند!

رمزارزها نیرویی مثبت هستند!
رمزارزها نیرویی مثبت هستند!

در تاریخ ۲۱ سپتامبر، پوول با حضور مت پالمبو (Matt Palumbo) نویسنده و یوتیوبر معروف، در مورد ارزهای دیجیتال، برنامه ای اجرا کردند.

در این ویدئو، پوول در مورد چگونگی تلاش مکس کیزر (Max Keiser) برای متقاعد کردن وی برای خرید بیت کوین در روزهای اولیه ظهور این ارز صحبت می کند. پوول همچنین برخی از دارایی های رمزنگاری شده موجود در سبد سرمایه گذاری خود را فاش کرد که شامل دوج کوین (DOGE)، بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و کاردانو (ADA) می شود.

در سال ۲۰۱۸، پول گفته بود که کریپتو می تواند آزادی بیان را حفظ کند و او استدلال کرد که دارایی های دیجیتال می توانند اشخاص ثالثی را که در سانسور مالی سهیم هستند دور بزنند.

منبع

پاسخی بگذارید