جمعه ، ۲ آگوست – بیت کوین (BTC) با حدود ۱۰٫۵۰۰ دلار ادغام شد ، در حالی که ۲۰ سکه برترنوسانات قیمت زیادی را تجربه کردند.

۱۳ تا از ۲۰ رمز ارز پر طرفدار شاهد رنگ سبز در زمان انتشار مطبوعات  هستند ، (XTZ) بیشترین دستاوردهای این لیست را با بیش از ۶ درصد ثبت کرده است. از طرف دیگر  لایتکوین، چهارمین رمز ارز بزرگ ، بیشترین افت را داشته است که بیش از ۴ % طی ۲۴ ساعت گذشته کاهش ارزش داشته است.

به دنبال  اقدام  صعودی اخیر ، بیت کوین امروز همچنان در حدود ۱۰٫۴۰۰ دلار در نوسان است، در حالی که نرخ بالای آن به ۱۰۶۵۴ دلار رسیده است. در زمان انتشار مطبوعات ، بیشترین میزان رمزارز پرداخت شده توسط بازار در حدود ۲۴ درصد طی ۲۴ ساعت گذشته برای معامله با ۱۰۴۷۴۷ دلار است. طی ۷ روز گذشته ، BTC در حدود ۶٫۵٪ رشد داشته است.

اتر (ETH) ، دومین ارز رمزگذاری شده توسط بازار ، با ۱٫۱۸ دلار افزایش به ۲۱۸ دلار رسیده است. طی ۷ روز گذشته ، قیمت اتر در زمان مطبوعات شاهد کاهش جزئی در حدود ۰٫۲٪ بوده است.

ریپل (XRP) ، سومین رمز ارز برتر در بازار است که با ۰٫۷٪ کاهش به ۰٫۳۱۲ دلار رسیده است. طی ۷ روز گذشته ، این سکه بیش از ۲ درصد کاهش یافته است.

حجم معاملات روزانه امروز نزدیک به ۱۰ میلیارد دلار افزایش یافته است

به گزارش CoinMarketCap ، سرمایه گذاری کل بازار در طول روز حدود ۲۸۲ میلیارد دلار در حال جابجایی بوده است ، در حالی که حجم تجارت روزانه همه رمزها از ابتدای روزاز حدود ۴۸ میلیارد دلار به ۵۷ میلیارد دلار در زمان مطبوعات رسیده است.

روز گذشته Cointelegraph در مورد شرکت تحقیقاتی دارایی دیجیتال Delphi Digital گزارش داد که ادعا می کند چشم انداز کلان اقتصادی “طوفان عالی” را برای افزایش قیمت بیت کوین ایجاد می کند.

همچنین اوایل امروز ، شرکت Nexo از راه اندازی کارت اعتباری  بر پایه ارزهای  دیجیتالی تحت پوشش برند غول پرداخت جهانی MasterCard خبر داد.

اخیراً ، یک مقام سابق در بانک سرمایه گذاری چند ملیتی آلمانی دویچه مدعی شد که بیت کوین شاخص برجسته تنش های پنهان ژئوپلیتیکی است ، که نباید از آن چشم پوشی کرد.

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-goes-beyond-10k-us-stock-markets-drop-amid-trade-war-fears?utm_source=Telegram&utm_medium=social

پاسخی بگذارید