اگر حجم معاملاتی آینده همچنان در یک بازار در حال سقوط رو به افزایش باشد، این نشان می دهد که احتمالاً کاهش قیمت، بیشتر گسترش خواهد یافت. اما اگر حجم با افزایش قیمت افزایش یابد ، این نشان می دهد که فعالان بازار، در حال به دست آوردن موقعیت های بیشتری هستند. در تاریخ ۲۷ نوامبر ، بیت کوین به رنگ سبز محصور شد و معاملات آینده بیت کوین در باکت رکورد جدید حجم بالای همه زمان ها را به ثبت رساند که ۶۰٪ بیشتر از رکورد قبلی بود. این نشان می دهد که شرکای نهادی فعالیت خود را در طی جدیدترین راهپیمایی امدادی افزایش داده اند. این امر به ذخیره احتمالی در سطوح پایین و منافع سازمانی اشاره دارد که به احتمال زیاد با آغاز قراردادهای بیت کوین در تاریخ ۹ دسامبر بیشتر می شود.

لیست در حال رشد از کشورها به نظر می رسد، در حال انجام اقداماتی برای رمزنگاری مساعد هستند. در این جهت، آلمان لایحه جدیدی را ارائه داده است که موجب فروش و نگه داشتن ارزهای رمزنگاری شده توسط بانک ها خواهد شد. سون هیلدبراند ، رئیس مشاوره توزیع لجر ، گفت که آلمان “در راه رسیدن به بهشت رمزنگاری شده” است.

تاثیر قیمت پس از پاییز اخیر دلگرم کننده بوده است. با این حال ، خرید اولین بازپرداخت پس از کاهش، می تواند یک امر خطرناک باشد. معامله گران باید منتظر الگوهای معکوس برای توسعه قبل از شروع دوباره موقعیت های طولانی تازه باشند.
 BTC/USD

بیت کوین (BTC) اولین مقاومت با قیمت ۷۳۳۷.۷۸ دلار را در تاریخ ۲۷ نوامبر شکست داد و و در حال حاضر در تلاش است تا ۷.۷۰۲.۸۷ دلار را بشکند. بالاتر از این سطح ، در EMA 20روزه مقاومت جزئی وجود دارد اما انتظار داریم که از آن بگذرد. سطح بعدی برای تماشای صعود ،  SMA 50روزه و بالاتر از آن ۹.۰۸۰ دلار است. بهبود از پایین تدریجی اما پایدار بوده است، که خود نشانه ای مثبت است. EMA 20روزه در حال پدیدار شدن است و RSI از سطح واقعی فروش به زیر ۵۰ رسیده است. این نشان می دهد که اشخاصی که می خواهند سهام خود را به قیمت بالاتر بفروشند به این چالش برگشتند. ما یک افت جزئی را از یکی از سطوح مقاومت بالای مخارج کلی پیش بینی می کنیم.

ETH/USD

اتر (ETH) به واسطه مقاومت بالا به مقدار ۱۵۱.۸۲۹ دلار شکسته شده است. اکنون به EMA ۲۰ روزه و بالاتر از آن به ۱۷۳.۸۴۱ دلار خواهد رسید جایی که پیش بینی می کنیم فروشندگان وارد آن شوند .

اگر جفت ETH / USD  از یکی از سطوح مقاومت بالا و از پایین ترین نرخ اخیر  ۱۳۱.۴۸۴ دلار پایین تر بیایند، روند نزولی از سر گرفته می شود. اگر این جفت، کمکی بالاتر از ۱۴۰ دلار را پیدا کنند، این امر خرید در حالت نزولی را نشان خواهد داد. چنین اقدامی فرصتی برای خرید کم خطر را ارائه می دهد.
 XRP/USD

XRP توانسته است بالاتر از اولین مقاومت بالا در ۰٫۲۲ دلار باقی بماند، که نشان دهنده خریدی است که برخی از افراد می خواهند سهام خود را به قیمت بالاتر بفروشند. ما اکنون انتظار داریم که سهامداران، افزایش عمومی سهام یا سایر قیمت های امنیتی را برای مقاومت در برابر مخارج کلی بعدی با ۰.۲۴۵۰۸ دلار افزایش دهند EMA 20روزه نزدیک به این سطح قرار داده شده است، از این رو ، ما انتظار داریم که آن را به عنوان یک سد راه اصلی قرار دهند.

اگر افت بعدی زیر نرخ پایین ترین قیمت، ۰.۲۰۰۴۱ دلار باشد ، جفت XRP / USD منفی می شود.

https://cointelegraph.com/news/price-analysis-29-11-btc-eth-xrp-bch-ltc-eos-bnb-bsv-xlm-trx

پاسخی بگذارید