هدف میان مدت اتریوم در ۱۹۵ USD باقی می ماند؛ توکن جدید در راه است.


William Shatnerصدور توکن جدید اتریوم را در مورد آیتم های فیزیکی نشان داد.
چشم انداز میان مدت باید با مارک ۱۹۵ دلار آمریکا باشد.
اتریوم مکرر در اخبار گزارش شده است. William Shatner اخیرا طی توییتی اعلام کرد که به منظور راه اندازی یک توکن جدید اتریوم باMattereum همکاری می کند که با انتقال دیجیتال آیتم های فیزیکی و تأیید صحت این معاملات سر و کار دارد. او همچنین علاقه مندان و نافذان کریپتو مانند Elon Musk و Vitalik Buterinرا تگ و توجه آن ها را جلب کرد. این تحولات کوچک احتمالا باعث ایجاد یک تصویر مثبت از اتریوم در بازار می شود که ممکن است باعث افزایش ارزش آن شود. ما قیمت اتریوم را برای رسیدن به بالای ۱۹۵ دلار آمریکا در کوتاه مدت پیش بینی می کنیم.
آمار کنونی قیمت اتریوم
(ETH) دومین سکه بزرگ در بازار ارز جهانی با توجه به ارزش آن در بازار است.
ROI (بازده سرمایه گذاری) در کل ۶۰۸۷٫۸۹٪ است.
مجموع ۱۰۶،۰۱۷،۲۷۹ سکه ETH در جریان ارز است.
بازار این ارز (ETH) در تاریخ ۱۱ ماه مه در ساعت ۰۲:۰۴ در UTC 18،۵۹۰،۱۷۴،۱۹۹ دلار است.
قیمت ETH در قیمت ۱۷۵٫۳۵ دلار و ۰٫۰۲۷۰۲۷۱۹ BTC است.
حجم ۲۴ ساعته در همان UTC برابر با ۸،۰۶۴،۳۰۸،۹۸۳ دلار می باشد.
اتریوم (ETH) بسیاری از تغییرات قیمت را برحسب تعداد زیادی از فراز و نشیب هایی که ناگهان اتفاق افتاده است تجربه کرده است. قیمت اتریوم در تاریخ ۶ فوریه به پایین ترین سطح خود و به ۱۰۳٫۷۵ دلار رسید. با این حال، بالاترین نقطه در ۱۸۰٫۹۲ دلار پس از رونق در ماه آوریل به دست آمد. این حرکت نیز نمی تواند پایدار باشد. اتریوم نشان دهنده ۴ تغییر عمده قیمت از آن زمان است. قیمت بازار در تاریخ ۱۱ آوریل ۱۷،۹۹۱،۴۱۳،۱۵۰ دلار و ارزش هر سکه ۱۷۰٫۳۶ دلار و ۰٫۰۳۲۸۳۱۷۲ BTC بود. قیمت بازار فعلی و ارزش هر سکه تقریبا ۳٪ بیشتر از آمار ماه گذشته است.
پیش بینی قیمت اتریوم-
پس از نظرسنجی اخیر در مورد اتریوم در مورد بسیاری از دیگر ارزهای دیجیتال بزرگ و توییت های ارتباطی جدید William Shatner ، بازار این ارز (ETH) در حال افزایش است. ارزش فعلی حدود ۱۷۵ دلار است و ارزش با مقاومت در برابر ۱۸۵ دلار و ۱۹۰ دلار رشد خواهد کرد. ما پیش بینی می کنیم که اتریوم به ۱۹۵ دلار برسد. در پایان سال ۲۰۱۹ این ارز باید ۲۲۵ دلار یا ۲۵۰ دلار ارزش داشته باشد.
ما به سرمایه گذاران بالقوه پیشنهاد می دهیم که موقعیت های خرید را هم اکنون نگه دارند زیرا افزایش قیمت به زودی صورت می گیرد. هدف بلندمدت باید تا پایان سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ حداقل ۲۵۰ دلار ارزش داشته باشد.

https://www.google.com/amp/s/www.cryptonewsz.com/price-analysis-of-ethereum-on-11th-may-2019/18541/amp/

پاسخی بگذارید