جهش واقعی در قیمت اتریوم یا فقط عقب نشینی؟

• قیمت اتریوم به شدت بالا رفت و مقاومت ۱۲۷ دلار و ۱۳۰ دلار در برابر دلار آمریکا را شکست.
• قیمت،حتی مقاومت ۱۳۴ دلار را شکست و سطح مقاومت کلیدی ۱۳۹ دلار را دوباره تست کرد.
• خط روند نزولی کلیدی مشخص شده روز گذشته با مقاومت ۱۳۰ دلار در نمودار ساعتی ETH / USD ( داده ها از طریق Kraken) نقض شد.
• این جفت به سادگی عقب نشینی کرده اند، اما تا زمانی که کمتر از ۱۳۹ دلار و ۱۴۰ دلار باشد، می تواند یک بار دیگر کاهش یابد.
قیمت اتریوم افزایش یافت و بسیاری از موانع را علیه دلار آمریکا و بیت کوین آشکار کرد. با این حال، ETH / USD هنوز هم پایین تر از مقاومت کلیدی ۱۳۹ دلار است که می تواند منجر به افت تازه شود.
تحلیل قیمت اتریوم
قیمت اتریوم پس از کاهش شدید از سطح ۱۲۲ دلار در برابر دلار آمریکا حمایت کرد. جفت ETH / USD بازسازی جامد را آغاز کرد و سطح مقاومت ۱۲۴ تا ۱۲۷ دلار را شکست. بعدها، مقاومت ۱۳۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته را شکست. علاوه بر این، یک شکست بالای ۶۱٫۸٪ Fib سطح اصلاح آخرین افت از ۱۳۵ دلار نوسان بالا تا ۱۲۲ دلار نوسان پایین وجود داشت.که این درها را برای سود بیشتر باز کرد و قیمت آن ۱۳۰ دلار و ۱۳۲ دلار افزایش یافت.
خط روند نزولی کلیدی مشخص شده روز گذشته با مقاومت ۱۳۰ دلار در نمودار ساعتی ETH / USD نقض شد. در نهایت، شکست بیش از مقاومت ۱۳۴ دلار وجود داشت و قیمت دوباره مقاومت کلیدی ۱۳۹ دلار را مشاهده کرد. فروشندگان تقریبا با ۱۳۹ دلار پا پیش گذاشتند که منجر به عقب نشینی فرعی شد. قیمت پایین تر از سطوح ۱۳۶ تا ۱۳۵ دلار کاهش یافته است. یک جهش بزرگ زیر سطح اصلاح Fib 23.6٪ موج جدید از ۱۲۲ دلار کمتر به ۱۳۹ دلار بیشتر وجود داشت.
با این حال، پشتیبانی ۱۳۴ دلاری به عنوان یک قلمروی خرید قابل قبول عمل کرد و قیمت آن باعث افزایش بهره و سود شد. قیمت فعلی نشان می دهد که بیش از ۱۳۴ دلار کاهش وجود دارد. این قیمت ممکن است نسبت به حمایت از ۱۳۰ دلار و میانگین ساده جنبش ۱۰۰ ساعته کاهش یابد. سطح اصلاحی Fib 50٪ موج اخیر از ۱۲۲ دلار کاهش تا ۱۳۹ دلار افزایش نیز در نزدیکی سطح ۱۳۰ دلار است که به عنوان یک پشتیبان عمل می کند. کلید پشتیبانی بعدی نزدیک به سطح ۱۲۹ دلار (مقاومت قبلی) است.

با نگاهی به نمودار، قیمت اتریوم به آرامی بهبود یافت، اما با مقاومت شدید نزدیک به سطح ۱۳۹ دلار مواجه شد. سطح اعلام شده پیش از آن از رشد سود جلوگیری کرده و ممکن است همچنان به توقف خریداران نزدیک به ۱۳۹ دلار و ۱۴۰ دلار ادامه دهد. تا زمانی که قیمت کمتر از ۱۳۹ دلار و ۱۴۰ دلار باشد، در کوتاه مدت می تواند یک بار دیگر کاهش یابد.
شاخص های فنی اتریوم
MACD ساعتی – MACD برای ETH / USD در حال حرکت به عقب در قلمروی نزولی است.
RSI ساعتی – RSI برای ETH / USD در حال حاضر با زاویه نزولی فرعی نسبت به سطح ۶۰ پایین تر است.
سطح پشتیبانی اصلی – ۱۳۴ دلار
سطح مقاومت اصلی – ۱۳۹ دلار

https://www.newsbtc.com/2019/03/06/ethereum-price-analysis-real-bounce-in-eth-or-just-rebound/

پاسخی بگذارید