کنت روگف، یکی از اقتصاد دان ها و تحلیل گران هاروارد بر این عقیده است که قیمت بیت کوین تا پایان این دهه به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید.هر چه محدودیت و قوانین ها در زمینه بیت کوین افزایش پیدا کند، از ارزش بیت کوین کاسته می شود.اما از سوی دیگر در این دهه تعداد افرادی که از کریپتوکارنسی استفاده می کنند افزایش پیدا خواهد کرد و با افزایش تقاضا، قیمت بیت کوین افزایش خواهد داشت.

هدف بیت کوین، بازسازی اقتصاد پورتوریکو است که در حال نابودی به دلایل طبیعی و کمبود بودجه است.اگر این هدف تحقق یابد میتواند در زمینه های دیگر نیز از آن استفاده شود.

علاوه بر این افزایش مشارکت شرکت های بزرگ در این زمینه میتواند افزایش قیمت و روند صعودی این بازار را تایید کند.

تحلیل بیت کوین

ما انتظار داشتیم که بیت کوین پس بازگشت به روند صعودی خود از الگو خارج شده و به سیزده هزار برسد اما در نهایت در قیمت ۱۲٫۲۰۰ توقف کرد.دیروز هم در بیشترین قیمت به ۱۱,۹۳۴٫۰۸ رسید اما باز هم نتوانست مقاومت را بشکند.در کل کریپتوکارنسی در حال عقب نشینی و کاهش قیمت است و احتمالا روند صعودی بیت کوین از ۱۱,۱۰۰ آغاز می شود.اگر این قیمت شکسته شود میانگین متحرک نمایی ۲۰ روز و میانگین ساده ۵۰ روز را خواهیم داشت.

بنابراین سرمایه گذاران می توانند تا یازده هزار دلار صبر کنند.پیش بینی کمترین و بیشترین قیمت در این زمان نیز بین ۹،۵۰۰ تا ۱۲،۲۰۰ دلار است.

تحلیل

تحلیل اتریوم

ما در تحلیل قبلی به سرمایه گذاران پیشنهاد داده بودیم که تا رسیدن قیمت اتریوم به ۸۳۰ دلار صبر کنند که امروز به این قیمت رسید.در ۹ روز گذشته نیز سرمایه گذارانی که اتریوم خود را نفروخته اند در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شکست خورده اند.

تحلیل

قیمت اتریوم از میانگین متحرک نمایی بیست روزه ومیانگین متحرک ساده ۵۰  روزه پایین تر است و زیر خط مقاومت قرار دارد.در حال حاضر اتریوم رو به قیمت ۷۸۰ دارد و اگر این قیمت شکسته شود ممکن است تا ۷۲۳ دلار هم پیش برود.

 

تحلیل بیت کوین کش

خرید بیت کوین کش قبل تر از این پیشنهاد شده بود.به هر حال قیمت بیت کوین کش از میانگین متحرک ۲۰ روزه اش بیش تر نشده و هنوز خط مقاومت را نشکسته است.

تحلیل گران پیش بینی کرده اند که بیت کوین کش تا ۱,۱۵۰٫ دلار کاهش پیدا خواهد کرد.اگر این خط مقاومت را نیز بشکند تا ۹۵۰ دلار نیز نزول پیدا خواهد کرد.اگر  بیت کوین کش به قیمت ۱,۳۵۵ دار برسد این پیش بینی در مورد آن صدق نمی کند.

تحلیل