تحلیل قیمت کریپتوکارنسی برای ۴ مارس تا ۱۰ مارس

بیت کوین (BTC)

بیت کوین در هفته جاری برخی حرکت های مثبت را مشاهده کرد اما در این هفته با افزایش ۲٫۴ درصدی فعال ماند. در حال حاضر بیت کوین بیش از ۳۹۰۰ دلار آمریکا است که از هفته گذشته یک مسیر صعودی را حفظ کرده است. قیمت ها به بالاترین سطح از ۳،۹۸۷٫۲۴ دلار آمریکا رسید و پایین ترین نقطه از هفته جاری به ارزش ۳،۷۳۳٫۷۵ دلار رسید. مبادلاتی که از نظر حجم فعال تر بود، در هفته جاری با جفت های مختلف BTC ، BitMex (15.1٪)، CoinBene (4.12٪) و OEX (2.66٪) بود.

در میان اخبار برجسته در مورد بیت کوین، به گفته
Adrian Zmudzinski که تجزیه و تحلیل جنبش های قیمت بیت کوین را منتشر کرد ، بیان کرد: قیمت بیت کوین (BTC) به بیش از ۳۹۰۰ دلار رسید و به سطح ۴،۰۰۰ دلار حرکت می کند به نظر می رسد که احتمالا در نهایت افزایش قیمت دوباره کنترل می شود.

اتریم (ETH)

اتریوم خود را در جایگاه دوم قرار داد و برای مدت کمی با فاصله از شماره ۳ ،ریپل به نظر می رسید. در بالا، این هفته اتریوم USD 140.86 بود و در پایین ترین سطح ۱۲۵٫۴۰ دلار آمریکا بود. بازارهایی که از نظر حجم فعال تر بود، در هفته جاری با جفت های مختلف Bibox (3.18٪)، Fatbtc (2.83٪) و BW (2.74٪) بود.

یک گزارش جدید از میان اخبار در مورد اتریوم ظاهر شده است که نشان داد تنها نیمی از ۷،۵۰۰ کیف اتریوم ۸۰٪ از گردش فراورده ETH را نگه می دارد. رتبه های
Weiss از دیدگاه های این گزارش ابراز نگرانی کرده است که این ممکن است زمانی چالشی باشد که پروژه الگوریتم توافق، اثبات سهام را اتخاذ می کند.

ریپل (XRP)

به نظر می رسد XRP و شکاف اتریوم گسترده می شود، هنگامی که XRP موقعیت شماره ۳ را حفظ می کند. در بالا این هفته قیمت ریپل، ۰٫۳۲۰۸۳۳ دلار آمریکا وبه سمت پایین بود و قیمت ۰٫۳۰۲۶۷۷ دلار را ذکر کرد. مبادلاتی که از نظر حجم فعال تر بود، در هفته جاری با جفت های مختلف ZBG.COM (9.72%) ZB.COM (6.71%) و BitForex (4.07%) بود.

یک مقاله برای ریپل این هفته در Forbes منتشر شده است که یک مورد قوی برای لایتکوین (LTC) ایجاد کرده است، در موقعیت بزرگترین سرمایه چهارم بازار قرار دارد، رتبه سوم ریپل را تا پایان سال کسب کرده است.

سایر متحرک ها و شیکرها

سکه های دیگری که در بالا و پایین این هفته با توجه به پوشش بازار سکه ایجاد کرده است (که در تاریخ ۱۰ مارس در ساعت ۱۰:۳۰ بعد از ظهر در IST در دسترس است) عبارتند از:

متحرک ها

۴NEW [KWATT] – نمایش افزایش ۵۴۳٫۸۰٪.

نشانه BitMax [BTMX] – نمایش افزایش ۲۱۰٫۹۴٪

کوزموکوین [COSM] – نمایش افزایش ۱۸۱٫۱۲٪

شیکرها

S4FE [S4F] – نمایش کاهش ۶۵٫۳۰٪

SophiaTX [SPHTX] – نمایش کاهش ۵۴٫۱۹٪

Blocktix [TIX] – نمایش کاهش ۴۹٫۳۰٪

فکر می کنید که بازار ارز هفته آینده چگونه خواهد بود؟

پاسخی بگذارید