خرید وبمانی اتوماتیک

خرید وبمانی اتوماتیک

خرید وبمانی

[box type=”warning”]

توجه: کلیه ی تراکنش هایی که در ضمن آن کاربر به سایت فرهاد اکسچنج ریال می دهد – مثل خرید وبمانی –  مستلزم احراز هویت کاربر هستند. 

نحوه ی احراز هویت

[/box]

 برای استفاده از خدمات کاملا اتوماتیک سایت و خرید وبمانی به طور اتوماتیک ابتدا باید در سایت ثبت نام بفرمایید (اگر تاکنون ثبت نام کرده اید به مرحله ی بعدی که نحوه ی پر کردن سفارش هست بروید):

برای ثبت نام روی لینک زیر بروید:

https://farhadexchange.com/signup.php

و مشخصات خود را وارد نمایید (لطفا مشخصات خود را صحیح وارد نمایید تا در تطابق شماره حساب های شما و حساب وبمانی شما مشکلی ایجاد نشود):

(توجه داشته باشید که “حتما” روی سایت ما از https  به جای http  استفاده فرمایید تا امنیت بیشتری متوجه تراکنش های شما باشد)

1

دکمه ی Sign Up را که بزنید کار تمام است و ثبت نام انجام شده است:

2

اکنون روی سایت در قسمت Members Login (ورود به سایت)  شناسه کاربری و رمز عبور را وارد کنید Login  کنید:

کنترل پنل برای استفاده از خدمات ما در اختیار شما خواهد بود:

برای خرید وبمانی به طور کاملا اتوماتیک(حساب باید بطور کامل وریفای باشد) در کنترل پنل خودتان روی Exchange E-currencies (تبادل ارز های الکترونیک)بروید و کلیک کنید. صفحه ی فرم Exchange برای شما نمایش داده خواهد شد:

ویدئو آموزشی را از طریق لینک زیر در اینستاگرام مشاهده کنید

https://www.instagram.com/p/BsvLCjjAujl/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1q19d3ejju614

در کادر بالایی فرم اگر قصد دارید کل کار اتوماتیک انجام شود و به محض واریز وجه وبمانی در حساب شما باشد ، واریز وجه به  درگاه آنلاین ایران شتاب کارت  (Iran Shetab Cards)  را انتخاب فرمایید. در صورت انتخاب درگاه ایران شتاب کارت ، واریز شما از درگاه اینترنتی انجام می شود و بلافاصله پس از واریز ریال, وبمانی در حساب شما خواهد بود. شرکت معظم وبمانی این امکان را در اختیار ما قرار داده است که به طور اتوماتیک و پس از واریز وجه از سوی شما ، کاملا خودکار حساب وب مانی شما را شارژ نماییم.  خرید وبمانی در صورتی که وریفای شما کامل باشد کاملا اتوماتیک و لحظه ای انجام می شود. شارژ حساب شما پس از تایید واریز ریالی توسط شرکت وبمانی تضمین شده است. توجه بفرمایید که در این حالت که از درگاه ایران شتاب کارت واریز انجام می شود واحد پول به “ریال” است.

همچنین در کادر پایینی WebMoney WMZ را انتخاب بفرمایید و تعداد مورد نیاز را در کادر روبرویی وارد کنید. به محض وارد کردن تعداد مورد نیاز وبمانی (این تعداد حداقل ۰٫۲ دلار وبمانی تعیین شده است)، به طور اتوماتیک معادل آن به ریال در کادر بالایی نمایش داده می شود. در دو کادر پایین نیز ابتدا شماره کیف وبمانی که با حرف Z انگلیسی شروع می شود را وارد نمایید(توجه بفرمایید که شماره کیف Purse Number  با شماره آی دی شما در وبمانی WMID متفاوت هست. در اینجا ما شماره کیف دلاری شما در وبمانی را احتیاج داریم که با حرف Z انگلیسی آغاز می شود) و سپس ایمیل خود را وارد کنید و Proceed  را بزنید تا به صفحه ی بعد بروید:

در صفحه ی بعد با قوانین سایت موافقت نمایید و تیک قوانین را بزنید. شما می پذیرید که اطلاعاتتان را درست وارد کرده اید و در پرداخت از مشخصات شخص دیگری استفاده نخواهید کرد .

 اگر تصویر Verification Code خالی هست شما هم کادر روبروی آن را خالی بگذارید و Confirm  را بزنید:

پس از زدن دکمه ی کانفرم سفارش با موفقیت ثبت  شده است و صفحه ی جدید که حاوی شماره سفارش و فیلد ممو – Memo –  و  انتخاب درگاه بانکی و  دکمه ی PAY ONLINE است مشاهده خواهد شد.  فیلد ممو – Memo – کاملا اختیاری هست و برای دادن توضیح اضافی در مورد سفارش بکار می رود.   فراموش نکنید که  به هیچ وجه در قسمت ممو از کاراکترهای فارسی استفاده نفرمایید. 

برای پرداخت آنلاین و ارتباط با درگاه پرداخت آنلاین روی PAY ONLINE  کلیک کنید.

فرم درگاه  امن آنلاین  را پر بفرمایید. مشخصات کارت شتاب خود را وارد کنید و سپس روی “پرداخت” کلیک کنید تا وجه سفارش خرید وبمانی از حساب شما کسر شود.

پس از پرداخت موفقیت آمیز صبر کنید تا بانک شما را به سایت ما ارجاع دهد

10

با دیدن پنجره ی بالا که به معنی کامل بودن هم پرداخت ریالی و هم دریافت وبمانی هست حساب وبمانی خود را چک کنید. این حساب باید به طور اتوماتیک شارژ شده باشد. انجام شارژ اتوماتیک توسط شرکت وبمانی تایید و تضمین شده است.خرید وبمانی کاملا اتوماتیک و لحظه ای انجام می شود.(در صورتی که این سفارش به هر دلیلی,اتوماتیک انجام نشد, میتوانید با یکی از خطوط پشتیبانی تماس بگیرید ۰۲۱۶۶۵۵۸۹۷۶ – ۰۲۱۶۶۵۵۷۱۴۰ – ۰۲۱۶۶۵۵۷۱۸۲ یا از طریق تلگرام و تیکت مشکل خود را مطرح کنید)
*برای پیگیری سفارش خرید وب مانی ,داشتن شماره سفارش و نام کاربری و ادرس ایمیل برای تسریع روند پیگیری  الزامی است

چنانچه به علت کندی اینترنت – یا استفاده از اینترنت همراه – در مرحله ی آخر صفحه ی بالا برایتان ظاهر نشود ، دکمه ی Back  را روی مرورگر خود بزنید تا با بازگشت به سرور اصلی ، صفحه ی فوق ریفرش شود و پیام دریافت وبمانی را دریافت کنید. اگر با یک بار زدن دکمه ی Back  صفحه ی فوق ظاهر نشود این کار را تا گرفتن نتیجه تکرار نمایید.

همانطور که قبلا گفته شد در حالت اتوماتیک کمترین میزان خرید وبمانی ۰٫۳ دلار است و واحد پول ایران نیز “ریال” در نظر گرفته شده است.

هر گونه مشکل را با پشتیبانی سایت ۰۲۱۶۶۵۵۸۹۷۶ – ۰۲۱۶۶۵۵۷۱۴۰ – ۰۲۱۶۶۵۵۷۱۸۲ , تلگرام و تیکت در میان بگذارید.

20 thoughts on “خرید وبمانی اتوماتیک و لحظه ای – چگونه وب مانی بخرم؟”
  1. خالی بندی هست.اصلا چنین سرویس آنلاینی وجود نداره. به صورت دستی واریز میشه.گاها با تاخیر

    1. سلام دوستان آقا سامان راست میگه من دیشب 14دلار خریدم الان بعد از گذشت یه روز هنوزم رو حسابم ننشسته ! در ضمن اینا اصلا یه آدرس یا نشانی یا یه شماره تلفنی هم از خودشان بجا نگذاشتند ! عجب پشتیبانی دارند اینا………….. خدایی خیلی از خودشان تعریف میکنند ! که ما نماینده واقعی وبمانی در ایرانیم پس کو ؟؟؟؟

      1. سلام

        قربان قبل از وریفای کردن حساب سفارشی انجام نمی شود. سه تا ساپورت روی یاهو هست. ایمیل سایت نیز هست. شماره تماس ثابت بدهید. با شما تماس گرفته می شود و حسابتان وریفای می شود. بعد از وریفای سفارش شما اتومات انجام می شود.

        در مورد اعتماد به سایت نیز کافی هست یک تماس بگیرید با پلیس فتای تهران و اسم “فرهاد اکسچنج” را ذکر بفرمایید (راه از این ساده تر و قابل اعتماد تر؟)

    2. سلام

      1. اگر حسابتان وریفای نباشد اتومات انجام نمی شود. ما یک تلفن ثابت از شما نیاز داریم تا بتوانیم خدمات اتومات به شما ارائه کنیم.

      2. لینک زیر نیز می تواند کمک شما باشد:
      http://blog.farhadexchange.com/%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%AF%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%AE%D8%B7%D8%A7/

      3. اگر دقت بفرمایید مشخصات ما هم در لینک زیر روی سایت موجود است. لطفا از بی دقتی و پیش داوری – نه فقط اینجا که در کلیه ی مراحل زندگی خود – بپرهیزید:
      https://www.farhadexchange.com/nview.php?title=About%20us

      با تشکر

    3. حالا که وجود داره …وقتی امتحان نکردی چرا نظر میدی؟؟
      من خودم یکی از کاربراشونم ..نیازم نیست ازشون تعریف کنم
      به خاطر این خدماتی هم که ارائه میدن سپاسگذارم
      در جواب نظر پایینی هم اینو بگم که منم همین اشتباه رو داشتم در ابتدا ..بدون اینکه وریفای کنم درخواست وبمانی کردم.
      اول باید در سایت ثبت نام کنید
      این قسمت برای ثبت نام
      https://www.farhadexchange.com/signup.php
      بعد از ثبت نام با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد صفحه کاربری خودتون شوید
      بعد سه تا آیکون یاهو سمت چپ صفحه مشاهده میکنید ..اولی برای خرید ..دومی فروش و سومی هم که یه جورایی ساپورت میکنه
      قبل از اینکه رو یکیشون کلیک کنید سعی کنید ابتدا یاهوی خودتونو آنلاین کنید
      بعد ادد میکنید و پی ام میدید ..یعنی پیام میدید و مشکلاتتونو میگید و اول از همه حسابتون رو وریفای میکنید ..با دادن یه شماره تماس ثابت
      نکته :
      (معمولا بعد از اینکه یه نفرو برای بار اول تو یاهو ادد میکنید پیاماتون بهش نمیرسه ..برای خلاص شدن از این مشکل قبل از پیام یه بار یاهوتونو آف کنید و دوباره آنلاین بشید)
      بعد از پیام و درخواست شماره تلفن ثابت باهاتون تماس میگیرند و حسابتون وریفای میشه
      .
      خیلی هم با حوصله و محترمانه جواب میدن و به نظر من قابل اعتماد هستند
      حالا میتونید با خیال راحت وبمانی بخرید و بفروشید

  2. فرهاد اکسچنج عزیز کجای سایت نوشتید که برای پرداخت اتوماتیک باید ابتدا با شماره تلفن ثابت وریفای بشه. هیچ جا اطلاع رسانی نکردید بعد من که بعد از ثبت سفارش این کامنتها رو خوندم تازه متوجه شدم.
    اولش که چند دقیقه پیش بود با سایت شما آشنا خوشحال شدم ولی الان، چی بگم.
    امیدوارم اولین سفارشم از این سایت آخرین نباشه
    موفق باشید.
    ضمنا بازهم بفرمایی که کجا باید شماره ثابت اد تا وریفای بشه؟

  3. سلام
    مدیر محترم خیلی خوب میشه که ساعته کاری را در سایت قرار دهید
    آیکون پشتیبانی یاهوی سایت روشنه اما هیچ کس پاسخگو نیست
    با تشکر

    1. سلام

      روش کاری ما این هست که همیشه آنلاین هستیم. حالا ممکن است کسی از طریق یاهو پی ام بفرستد و همان لحظه جوابی نگیرد. اما پیام به ما می رسد و به محض اینکه پشت سیستم باشیم پاسخ مقتضی را خواهیم داد. اگر کسی هم جواب نداد شما امرتان را بفرستید حتما رسیدگی می شود.

        1. سلام
          قبل اینکه سفارش شما اتوماتیک انجام شود باید با تلفن ثابت احراز هویت شوید.
          با تشکر

  4. دوستان سلام:
    من از این سایت خرید داشتم و به محض پرداخت وجه، حسابم بصورت آنی شارژ شد. این کارشون واقعا عالیه فقط قیمت وبمانی به نسبت سایت های دیگه یه مقدار بالاتره که امیدوارم اونم اصلاح بشه.
    باتشکر

  5. آقا من چند ساعته انجام دادم هنوز حسابم شارژ نشده پس چی شد این پرداخت آنی!

    1. قبل از وریفای حساب هیچ سفارش خریدی انجام نمی شود قربان برای پیگیری سفارش خود با بخش پشتیانی تماس برقراری کنید .
      موفق و پیروز باشید.

  6. سلام،
    الان دو هفته است ،قرار ۳دلار به وبمانی بزنید که به پیشنهاد دوستم اگر گوش کرده بودم این رقم الان هزار برابر بود که با این پشتیبانی و پاسخگویی تا الان قاتل شده بودم ،خداروشکر که گوش ندادم،
    قبل گفتنتون از سیر تا پیاز احراز هوییت انجام شده
    این پیامو با فرض این دارم میدم که اگر ۳۰۰۰$زده بودم کسی پیدا میشه ج بده، حالا توهین باشه یکی جوابگو باشه بگه دوست ندارم بزنم منم دنبال جای ننه بابا دار بگردم

Comments are closed.